Rabu

Profile dan sejarah syarikat Ourkizuna Resources

Assalamualaikum

Ourkizuna Resources sebelum ini didaftarkan sebagai Ourkizuna Enterprise. Apabila lesen perniagaan Ourkizuna Enterprise tamat tempoh, aku daftarkan semula sebagai Ourkizuna Resources pada 23 Oktober 2016.

Takoyaki

Syarikat ini adalah milikan tunggal aku sendiri. Buat masa ini kami beroperasi dari rumah. Akulah majikan, akulah pekerja. One man show kata orang. Masih belum mampu nak upah pekerja. Insya allah aku tengah mengumpul modal untuk menjual dari premis pulak.

Frozen Takoyaki sedia nak diambil oleh ejen
Asalnya aku mula berniaga atas permintaan pengikut blog ni yang nak cuba makan makanan Jepun. Dari situ permintaan makin banyak. Aku pun daftarkan perniagaan ni dan mula berniaga dengan agak serius. Macam orang lain, bila kata berniaga ni besarlah cabarannya. Terutamanya bagi aku yang masih bekerja sepenuh masa. Dengan anak lima orang pulak tu.

Harapnya aku tak berputus asa di tengah jalan dan dapat jadikan Ourkizuna Resources sebuah syarikat pertama milikan Islam yang utama membekalkan bahan makanan Jepun halal di Malaysia.

Cari kami di FB : Frozen Takoyaki
Hubungi kami melalui whatsapp : 0126894317
atau di Instagram : @ourkizuna

Terima kasih atas sokongan semua.

3 comments:

HeNRieTTa JoSe berkata... [Reply]

gud luck akk....rietta pown suka taco...boleh la rietta cr ejen akk yang terdekat...

LYAfrina berkata... [Reply]

Alhamdulillah..mudahan terus sukses

Nisa berkata... [Reply]

Alhamdulillah. Semoga Allah permudahkan segala urusan yang baik & diberi kejayaan. Aamiin.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com