Isnin

Promosi Peserta GA Puding Cream Caramel Ourkizuna - 5

Assalamualaikum

Walau pun pada kelajuan tahap lembab aku masih cuba sedaya upaya menunaikan janji-janji manisku untuk memberikan promosi kepada semua peserta yang join GA Puding Cream Caramel Ourkizuna.

Saingan peserta memang sengit. Aku betul-betul confuse. Nak kena mintak tolong shujin memilih jugak ni nampak gayanya.

Ok. Kalau nak tengok peserta terawal boleh tengok Promosi siri satu hingga empat


Kita mulakan promosi siri kelima pulak

Joelleslie - Budak ni baru 14 tahun katanya. Macam tak percaya aku. Kecik-kecik pandai join GA dah..kreatif pulak tu. Tak caya gi tengok..

Golden Rose - Kalau rajin join GA dan contest boleh jadikan sebagai sumber rujukan. Yang nak mengenali Golden Rose dengan lebih dekat boleh terjah blog peribadi dia SINI

Yaya Azura - Ibu Wafiq ni tengok cerita korea jugak. Saya pun suka cerita Witch You Hee tu..Suka pakcik Jhonny..Hehe..

Kepada sesiapa yang teringin nak makan Puding Caramel yang sedap tu jangan lupa join GA ni. Confirm tak menyesal. Tarikh tutup adalah pada 1hb October 2011 sebelum pukul 12 malam. Hadiah akan di hantarkan guna pos berdaftar lebih kurang seminggu selepas pengumuman. Aku umum pemenang 3hb. Hoh..Berbelit-belit pulak penulisan aku ni. Korang paham kot naa..

Apa pun nanti 3hb October aku umum pemenang.

Daa

5 comments:

Qhaifa Nur berkata... [Reply]

salam singgah

he..he sempat lagi ni kalau nak masuk..

dah follow jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

lama siri penjelajahan ko cam siri kartun anak-anak sidek plak. keh keh

Unknown berkata... [Reply]

@Qhaifa Nur jom join ramai2.. hehe..

salam kenalan..

Unknown berkata... [Reply]

@Cik Ina Do Do Cheng, hahaha.. tu la..cam ada sikit penyesalan sebab promo 3 je setiap kali..patut buat 5 blog sekaligus.. cepat sikit habis.. hahaha..

Golden Rose berkata... [Reply]

thanks promote blog sha

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com