Selasa

Promosi Peserta GA Puding Cream Caramel Ourkizuna - 1

Assalamualaikum


Seperti yang telah aku janjikan, aku akan buat promosi blog mana yang menyertai GA : Saya nak Puding Cream Caramel dari Ourkizuna. Promosi akan dilakukan secara berperingkat. So kalau ada yang tak ada, jangan susah hati. Hari-hari akan ada satu entry promosi blog-blog yang join.

(1) Cik Ina Do Do Cheng : Antara blog faveret aku yang mesti kunjung tiap-tiap hari. Blognya simple je dan paling best ada gambar masakan cik ina yang mudah nak ikut. Terutamanya bagi yang bekerja macam aku, balik rumah nak kena berkejar masak pulak. Pegi je mesti tak kecewa dengan macam-macam resepi yang menarik.


(2) Darling Ninie - Blog khas untuk GA dan contest. Header simple je dan senang loading. Kalau nak rujuk pasal GA baru dan fresh dari ladang yang korang boleh join singgah la ke blog Darling Ninie ni.

 
(3) Lela Farouk aka Fadzillah Kamarudin - Ibu pada 3 orang anak, 2 perempuan dan sorang lelaki. Rajin jugak join GA dan contest. Anak mami ni. Boleh mintak tunjuk ajar nak buat kuah pasemboq. Hehe.Gurau je.

Ok. Hari ni tiga dulu. Sesiapa yang belum join GA Ourkizuna cepat-cepat join ye. Tarikh tutup tak confirm lagi. Jangan lepaskan peluang untuk dapat Puding Caramel lazat dan mudah PERCUMA ni. Selain dari tu, semua yang join dapat promosi FREE lagi. Dapat tambah kawan juga.

Daa

4 comments:

Unknown berkata... [Reply]

ruginya bro ahmad tak join huhuuu...:) tahniah kepada peserta dan semoga berjaya

Unknown berkata... [Reply]

@Bro ahmad belum tutup lagi la bro..meh la join..kalau tak suka puding boleh sedekah kat jiran.. hehehe..

ekabukanmakcikkau. berkata... [Reply]

puding cream caramel ? slurpppppppppppppppppppppppp

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

shy shy the catlah rai. cik ina suka gi blog ko banyak info berguna kat sini. thanks promosi blog cik ina yang tak seberapa tu.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com