Rabu

Promosi Peserta GA Puding Cream Caramel Ourkizuna - 4

Assalamualaikum

Aku nak buat promosi blog siri ke-4 pulak. Kepada peserta yang terdahulu boleh tengok senarai promosi blog masing-masing dalam entry sebelum-sebelum ni okeh.


Azatie Sayang - Puan Azatie dah kali kedua join GA Ourkizuna. Memang peserta GA dan contest yang tegar. Tak lengkap kalau dia takde join GA yang mana mana blog buat. Antara sumber rujukan utama jugak bagi blogger yang suka GA. Selain dari tu, dia sangat kreatif tau. Kali ni dia siap buat pantun gitu. Terjah la baca nanti.

Mama Syima - Pun pernah join GA Ourkizuna sebelum ni. Siap menang lagi tau. Hehe. Selain dari tu banyak jugak GA lain yang dia dah menang. Sila sila lah tengok mana tau ada GA yang korang berkenan nak join jugak

Cik Rose - Blog khas untuk GA & Contest pun cik rose bagi header cantik bukan main kan. Kalau nak tengok macam mana header blog personal pulak sila terjah SINI. Boleh lah kenal kenalan dengan tuannya. :D

Maaf kepada semua peserta sebab aku buat promosi pada phase yang sangattt lambat. Ada yang aku  boleh tinggal komen. Ada yang tak boleh sebab comment box tak pop up dan bila nak komen je jadi ANON. Lepas tu tak boleh komen. Maaf yek.

Sesiapa yang belum join, masih ada masa lagi. Tarikh tutup adalah pada 1hb Oktober 2011 sebelum pukul 12 malam.
Nak join boleh klik SINI

5 comments:

Unknown berkata... [Reply]

wah,makin terkenal skrg ni...aku jer yg maleh nak join contest2 ni..hehehe

Irfa berkata... [Reply]

sama cam Ila..aku tak suka join kontes sebab malas nak pikir :-).
sbb tu kagum ngan org yg suka join kontes ni

xceli..nak tanya,ko mmg jual ke puding segera ni?

Unknown berkata... [Reply]

@Ila, actually aku buat je GA.. tapi aku sendiri malas nak join..hahaha..sesekali join segmen tu ada la jugak..

Unknown berkata... [Reply]

@HappyIrfa, diorg ni memang kreatif betul tau..jeles aku..

a'ah aku ada jual..tapi biasanya jual ngan kawan2 atau family terdekat je..

Cikrosecute berkata... [Reply]

Thanks promote my blog....Dulu tak suka jugak join contest....sekarang dah jadik satu hobi pulak...hihihi...

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com