Khamis

Promosi Peserta GA Puding Cream Caramel Ourkizuna - 2

Assalamualaikum


Sorry pada hadirin dan hadirat blogger yang join GA : Saya nak Puding Cream Caramel dari Ourkizuna batch 2, sebab lambat buat entry promosi. Kali ni aku nak promote tiga lagi blog yang dah join GA yang tak seberapa tu.


Atien - Mempertaruhkan header comel berbaju pink bersetokin belang. Banyak betul GA dan contest yang dia join. Boleh kata, memang seorang kontester yang tegar lah kiranya.


Ibu Alisha - Dek kerana hobinya yang suka join GA dan kontes, Puan Noorzarina ni buat satu blog khas untuk tayang segala contest dan GA yang dia join. Kalau yang nak buat rujukan sila sila lah follow ya. Selain dari blog ni, ada satu lagi blog peribadi. Yang INI. Sila lah terjah ye.


Seputih Salju - Blog GA dan contest memang dah jadi trend masa kini. Rajin betul diorang join ni kan. Kalau nak baca celotehnya pulak boleh terus ke SINI.

Malam tadi aku dah dapat mimpi. Makcik tua dalam mimpi aku pesan yang tarikh tutup paling sesuai untuk GA ni adalah 1hb October 2011 (sebelum tengah malam). So aku pun setuju je lah. Pada yang berkira-kira nak join cepat-cepat fikirkan ayat paling sesuai nak pujuk aku bagi Puding Caramel sedap tu kat korang ok.

Jumlah hadiah belum dapat mimpi lagi. Nak kena sambung tidur pulak ni. Semalam tidur 2 jam je.

Nak join terjah sini

3 comments:

syuxer berkata... [Reply]

untungla ketiga-tiga blogger kena promote tuh hehe..:)..

Run Away berkata... [Reply]

best2....;d..

IntaNBerliaN berkata... [Reply]

thanks tau promote blog saya.. suker3.. hihii

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com