Jumaat

Senarai produk makanan Jepun Halal Ourkizuna

Assalamualaikum

Alhamdulillah. Aku berjaya mendapatkan beberapa produk tambahan lagi untuk dibekalkan kepada penggemar makanan Jepun. Ini adalah senarai penuh stok yang kami ada setakat hari ini. Insya allah sekiranya ada pertambahan lagi akan diwarwarkan.

(1) Frozen takoyaki (stok kadang ada kadang tadak.. buat masa ni sibuk.. tapi sometime soon kena tambah stok sebab ada yang dah komplen.. kan Irfa.. Hahaha)
(2) Homemade kimchi
(3) Kicap shoyu halal 200ml RM9.50
Halal shoyu. Terbaru dipasaran Malaysia
(4) Demi glace sauce 200ml RM10.00 - Demi glace sauce ni macam yang aku pernah ceritakan sebelum ni sesuai untuk dibuat sos marinate ayam atau daging.
Halal buatan Jepun
(5) Instant dashi - Ada dua jenis instant dashi serbuk yang aku bekalkan. Tapi stok sangat limited. Dashi ni ibarat jantung dalam masakan Jepun. Kalau nak buat miso soup memang kena guna dashi. Digunakan juga bila buat takoyaki atau okonomiyaki
Serbuk bonito dashi - RM7.50

Serbuk konbu dashi - RM7.00
(6) Tepung takoyaki segera 300g RM8.00 - Alhamdulillah.. Ada jugak tepung segera ni. Ramai yang bertanya. Yang ini cuma tinggal tambah telur dan air sahaja. Mudah dan jimat kan...
Mudah dan sedap.. Gitteww.. (Oh gedik)
Kalau ada yang berminat dengan produk-produk ni boleh whatsapp/sms 0126894317. Email ke kesoma.rai@gmail.com

Yang aku indicate as "HALAL" tu memang certified halal oleh badan halal di Jepun.  



Jangan lupa LIKE page kami di FB : Frozen Takoyaki

Daa

11 comments:

Nieda Ramly berkata... [Reply]

bagus2 ...senang pengemar makanan jepun nak cari

Nieda Ramly berkata... [Reply]

bagus2 ...senang pengemar makanan jepun nak cari

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Banyak juga tu product halal Jepun yg ada pada Rai ye:)

Unknown berkata... [Reply]

saya tak pandai masak..nampaknya kena menggoogle la resepi2 masakan jepun ni..heheh

Sheila Salim berkata... [Reply]

Assalamualaikum kak rai.. rindu nak rasa kinchi kak ria. ekekkekee

Siti Sharini berkata... [Reply]

wah makin advance=))

Unknown berkata... [Reply]

Takoyaki tu yg sya x tahan tu... feveret tu.

SalbiahM berkata... [Reply]

all the best Rai..

toklabuh berkata... [Reply]

Bagus ni...

AnneSyeeda berkata... [Reply]

Nak tanya? Benda semua ini masih ade ke? Saya mencari kicap jepun yang halal macam shoyu tu, tapi xjumpa. Saya cuma nak tahu jela

Unknown berkata... [Reply]

@Nur Syaheeda Sofiyya Zahid, masih ada. brand ada yg tak sama. tapi barang yg seumpama dengannya saya masih jual. whatsapp saya..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com