Jumaat

Mencari penapis air terbaik?

Assalamualaikum

Banyak info dan maklumat aku kongsikan kat blog ni. Insya allah boleh digunakan sebagai panduan bagi sesiapa yang mencari sistem rawatan air.

Senarai entry berkaitan dengan sistem rawatan air.

Kebanyakannya ditulis secara general. So, insya allah boleh dijadikan panduan asas nak memilih penapis air.

Daa

9 comments:

Munnafendy berkata... [Reply]

rumah kami masih belum berpenapis air.hrtu ada gk diskas,sbb air paip sgt lah tak sedap..pahit (wpun dah masak).offer ni smpai bila kak rai? :)

td sy dh taip pjg bjela kat email.pastu lupa send.terus pgkah..kejap cari mood nk tulis balik...kui3

Rai Ourkizuna berkata... [Reply]

munna,
trade in offer sampai 31hb dec saja. :)

kuikui..saba je lah..

Papa Mifz berkata... [Reply]

ingat ada budget nanti mmg nak pasang penapis air nih....

Ayu azmir berkata... [Reply]

singgah sini....

adyna berkata... [Reply]

tak de penapis air lagi :)

Cikgu Ma berkata... [Reply]

tak tau mana yg terbaik..abah jerr yg carikan...

Kakzakie berkata... [Reply]

Kakak memang guna penapis air tapi masih ok lagi...

Kesuma Angsana berkata... [Reply]

tq share ye rai

Shahrul Azam berkata... [Reply]

Thanks so much for nice sharing

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com