Jumaat

Himpunan SEJUTA BELIA & Puding Caramel


Salam hari Jumaat. Happy nya esok nak cuti. Tapi cuti aku tak bermakna aku boleh rehat. Hujung minggu ni sempena dengan himpunan sejuta belia 2011 yang diadakan di Shah Alam, aku dapat menumpang booth seorang kenalan untuk jual puding caramel aku tu. Kali ni ada kelainan sikit sebab aku rasa cam nak bagi option untuk tambah topping whipped cream dan juga coklat cair..haaa. terliur tak.. lap lap..meleleh dah ayaq lioq tu..Hehehe..

Pada sesiapa yang berminat nak merasa puding aku tu boleh emailkan pada ourkizunastore@gmail.com untuk dapatkan nombor telefon aku pada hari kejadian. Aku tak dapat nombor booth lagi. Dah dapat nanti aku update. So weekend ni aku busy lah di Putrajaya. Harap jualan kali ni pun memberangsangkan. Maklumlah. Tak lama lagi nak beraya. Kalau ada rezeki lebih, lebih la rezeki untuk anak-anak.. sakan la mereka beraya. Hehe.

Kepada sesiapa yang nak menikmati puding caramel aku yang lemak berkrim tu jomlah ke Putrajaya esok! Insya allah aku bagi secret recipenya.

------------------------------------------
Berblog sambil cari duit poket di SAYS.MY
Nak kereta Mazda 3 FREE tak? klik SINI

4 comments:

Nini Hartini berkata... [Reply]

alaaaa...entry hari jumaat. Esok yg dimaksudkan Sabtu lah ye?? aalaaaa lambat baca entry ni. kalau tak boleh pergi sana. uwaaa...tini mungkin akan ke selayang hari ni. tp belum ada keputusan rasmi suami. tp klu tau akak buka booth smlm, mst tini ajak pergi semalam. :(

Unknown berkata... [Reply]

hahaha..kalau tini jadi ke selayang beritahu la..mana tau sempat singgah ke shah alam lepas tu..email saya kesoma.rai@gmail.com..
kalau tak sempat kali ni pun lain kali insya allah ada lagi..

Nini Hartini berkata... [Reply]

kalau ada nnt bgtau awal2 lah eh. tini x jd ke selayang lah :( ...hurm..

Unknown berkata... [Reply]

insya allah..booth kali ni last minute punya confirmation..tu yg lambat buat entry tu..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com