Khamis

Kempen tak popular

Assalamualaikum

Alamak.. Kempen Sampah takde sambutan lah...

Hmm.. Nak buat macam mana kan.. Kempen begini memang kurang popular di kalangan kita. Masih rare lagi..


So, aku nak memanjangkan tempoh GA ni berlangsung dengan harapan, nanti nanti akan ada yang sudi join. Kempen Sampah ni akan berlangsung sampai satu masa yang aku canangkan nanti.

Hadiahnya adalah LEGO~!.. Tengah kenen Encik Shujin untuk sponsor LEGO untuk pemenang. Kalau ada yang sudi nak sponsor pun dialu-alukan.

Kempen sampah ni adalah social responsibilities kita semua. Memandangkan kes denggi semakin meningkat dan keadaan persekitaran adalah contribute kepada statistik ini, maka aku nak panjangkan tempoh GA ni berlangsung..

Still.. kalau takde jugak yang nak join.. Aku kempen la sorang sorang.. Sobbb~!

Hahaha...

Daa

10 comments:

Siti Sharini berkata... [Reply]

saya adalah nak join okayyyyy tunggu tauuuuu

lieyalatif berkata... [Reply]

lieya tgk mengumpul sampah boleh recycle kat umah ni sebab anak2 bawak gi sekolah ehehehehehe kat sekolah tgh kempen kitar semula ni rai...

izawani berkata... [Reply]

Sampah ? Recycle atau apa ? Tak faham kempen nih...

Dr K berkata... [Reply]

Dengar kat radio pagi tadi, katanya dlm pertengahan tahun ni,nak dikuatkuasakan undang2 supaya rakyat asingkan sampah sarap..dan denda berat akan dikenakan kalau tak comply.

Unknown berkata... [Reply]

@izawani, boleh tengok entry yang sebelum ni pasal kempen ni..

Unknown berkata... [Reply]

Eh!nanti la..saya dah siap dalam draft..biasanya saya join GA segmen bagai ni jumaat sabtu ahad time orang cuti..awal2 draft dulu..sebab sabtu ahad nak pi jalan..kan.hehheh

eima berkata... [Reply]

ok .. nk join jg .... jasp nk pi usha2

Najib Ariyan Ali Basha berkata... [Reply]

takper benda baik tak mengapa buat sendiri... lama2 akan jadi ikutan... bersabar jer ngan semua keadaan

wahida berkata... [Reply]

wei, aku tak faham kempen ni...nnt aku tgk previous n3 ko la...

Unknown berkata... [Reply]

Owh.. x tau.pulak ada GA pasal sampah..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com