Isnin

Re-intro program Kaching?

Assalamualaikum

Rasanya... Bulan depan aku nak intro semula program Kaching~! kat Ourkizuna ni..

Bagi yang masih baru dengan Ourkizuna atau simply dah terlupa boleh cekidaut kat entry lama Program Kaching~! ni.

Program ni adalah satu platform bagi yang nak menjana pendapatan melalui blog. Cuma promosikan blog Ourkizuna dan kami akan bayar anda.

Rewardnya akan ku update kemudian pulak.

Ingat tak lagi aku kata nak buat GA kat blog..? Since aku malas nak suruh orang buat entry.. Maka aku akan buat mini GA. Cuma perlu korang komen je kat entry tu. So, stay tune ya..

:: Panaskan enjin untuk aktif berblog semula.. Asyik shujin je buat entry kan.. Aku nak jugak.. Hehehe ::

Daa

3 comments:

maszull berkata... [Reply]

assalamualaikum rai...kena tunggu ni...

p/s ada 2 org penulis rupa2nya kat blog ni yer...:)

Najib Ariyan Ali Basha berkata... [Reply]

orite... akan di cuba nanti... salam kenal

QasehnyaRania berkata... [Reply]

hihihi..mcm menark je ni

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com