Rabu

Apa itu program Kaching$$

Assalamualaikum

Macam hebat hebat je kan namanya.. Hehehe. Ringkasnya Program Kaching$$ ni adalah satu cash reward bagi referral Ourkizuna

Syarat nak join cuma jadi follower Ourkizuna. Yang dah jadi follower memang dah automatically join program ni. Tak payah buat entry ke apa. Tapi kalau buat entry dan promote lagi bagus sebab nanti orang akan klik dari entry tu.

Cash reward program ni adalah terbuka kepada sesiapa yang ada blog. 3 blog yang paling banyak refer ke Ourkizuna dalam masa sebulan akan dapat cash reward.

Bagi rewardnya pulak
100 visits yang pertama dapat RM5
Setiap 1 visit yang berikutnya adalah 1 sen.

Contoh paling mudah kalau yang paling banyak tu dia refer 500
So rewardnya adalah RM5 + RM4 = RM9.

Cara nak promote link Ourkizuna tu terpulang dan bebas. Tapi make sure yang dipromote blog tu blog sendiri dan suruh orang lain untuk klik ke Ourkizuna. Antara kaedah nak promote adalah dengan selitkan link entry kat sini kat mana-mana entry yang berkaitan tajuknya. 

Aku akan track referral dan jumlah visit ni guna Google Analytic
Program ni akan berjalan untuk bulan November dan December. Pemenang bulanan akan diumumkan pada 1hb bulan berikutnya. Untuk 2013, aku akan pertimbangkan semula reward dan sambutan. Kalau ada rezeki lebih insya allah ratenya akan bertambah lagi. Doa-doa kan la ya..

Bagi pemenang, aku akan bank in duit ke dalam akaun Maybank. Sori. Buat masa sekarang aku cuma reti bank in ke akaun Maybank je. Yang lain aku tak reti. So sila bertenang dan sediakan akaun Maybank kalau rasa-rasa dah menang tu. 

Buat masa sekarang aku tak sempat lagi nak buat banner. Insya allah aku cuba pujuk-pujuk shujin buatkan banner supaya mudah orang nak tepek tampal kat blog kan..

Kalau ada apa-apa kemosykilan boleh komen atau email terus ke kesoma.rai@gmail.com. Tajuknya letaklah "Program Kaching$$" supaya mudah aku nak tau.

Err.. Ada ke yang berminat.. 

Nota kaki : Tetiba aku realized Google Analytic aku ada masalah. Dia tak track traffic since 19 Oct (Masa aku renovate blog aritu). Aku da install coding dia semula, tapi nak tau ok ke tidak kena tunggu 24-48jam. So, maybe Kacing$$ untuk bulan November akan start 2hb. Instead of 1hb.

Daa

9 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply]

Wah..menarik ni.. Terima kasih akak yea.
nanti saya join insyallah :-)

Dr K berkata... [Reply]

walauwehhhhhhh :)

Irfa berkata... [Reply]

emm gitu ke?aku dah byk kali buat citer pastu link blog ko kan?cepat kira berapa aku patut dapat..cukup rm50 nanti bank in kat acc aku ye
hehe

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Mula baca kakak ingat apalah kaching.. bila baca penuh baru faham..

Aziela berkata... [Reply]

Akak memang selalu gagal bab2 mcm nie..Maklumlah, bawah tanah punya gerakan jer... Tapi akan akak selitkan juga..tak kiralah kan..

Ujie Othman berkata... [Reply]

Lepas ni ramaila blogger yg 'menyebut-nyebut' nama Rai dlm entri. ^__^

Unknown berkata... [Reply]

bes nie..nak join jgk lah..

sal ya berkata... [Reply]

okay2... noted.

ayunidati berkata... [Reply]

Cuba2...

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com