Khamis

Frozen Takoyaki tiada servis penghantaran

Assalamualaikum

Frozen Takoyaki dah mula beroperasi. Malangnya kami tak dapat menawarkan sebarang khidmat penghantaran luar dari Seksyen 31 dan 32.

Ini adalah kerana, buat masa ni aku dalam pantang dan shujin teramatlah busy menguruskan keluarga dan operasi perniagaan. Termasuk mengepos, mengambil stok, dan menghantar barangan pesanan ke pick up yang telah ditetapkan. Perkhidmatan kurier untuk luar kawasan juga tak ada buat masa ni sebab takoyaki ni makanan yang disejukbeku dan mungkin tak tahan kalau nak hantar dengan poslaju. Apa lagi dengan khidmat tak menentu poslaju yang adakalanya tak tau ambik masa berapa hari nak sampai ke tangan pelanggan. Aku tak nak ambik risiko pelanggan sakit perut makan takoyaki kami. Tak pasal pasal dapat iklan free keluar berita takoyaki beracun nanti. Huhu..

Harap bersabar sebab aku ada perancangan nak cari ejen bagi memudahkan orang yang nak beli dan rasa takoyaki ni. Tapi ambik masa sikit. Kami ambik baby step at a time ya..


Testimoni pelanggan kami si gadisbunga ( http://www.gadisbunga.com)

So... Ada ke yang berminat nak jadi ejen frozen takoyaki kami..?

Daa

7 comments:

Siti Sharini berkata... [Reply]

nak makan jer

Unknown berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata... [Reply]

aku nak jadi ejen dropship jer..ngee~

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Oh... GB dah pekena hasil tangan Rai ye...

imm berkata... [Reply]

nak nak nakkk jd ejen...nnt senang,,sndiri nak makan, dah ade stok :)

aizamia3 berkata... [Reply]

nak cuba je..

psstt: akak asyik lupa je nak bank in kan duit allano lotion tu.. huhuhu..

Unknown berkata... [Reply]

saya pun hampir lupa pasal allano..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com