Rabu

Ourkizuna nak buat GA... kot...

Assalamualaikum

Lama gila dah kot tak buat apa apa GA. Menyertai GA pun aku sangat jarang. Bukan tak sudi.. Aku memang tak sempat.. Nak buat post nak blogwalking pun ku gagah gagah kan juga. Demi pembaca setia.. Poyo gila.. Hahaha..

Apa pun.. Aku memang dah lama duk cakap nak buat GA kat blog ni. Tapi tak nyempat. So aku saja umum dulu supaya mai datang gigih nak buat. Aku taknak buat susah susah.. GA simple, hadiah yang simple.. Kalau ada yang nak jadi sponsor aku sangat mengalu alukan. 

So, nantikan seminggu dari sekarang.. Senin depan la kot aku umum pasal GA ya. Hopefully aku tak jadi blogger yang mungkin janji..

Join jangan tak join tauuu~
Daa

18 comments:

Unknown berkata... [Reply]

yeyeye! nak join!! nak mintak sponsor bagitau la makcik k!..hihi...(sponsor pon takdela hadiah mahal2 sgt..hihi..)

Cik Rose berkata... [Reply]

ok, tunggu isnin depan :) nak join! hihi

Mar Mansor berkata... [Reply]

menarik ni rai..tula saya pon cam dah lama tak join GA (yeke? kih2..)
kalo jadi sponsor tak dapat join GA pulok yek..hihi..

Fiza Rahman berkata... [Reply]

Nak join...nak join. Tapi kalau nak jadi sponsor boleh join jugak tak...hehehe...

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Ramai yg dah menanti Rai. Apa lagi boleh draft dululah dari sekarang..

emarieys berkata... [Reply]

InshaALLAH nak join..harap tak melepaslah.

asyifamustaffa berkata... [Reply]

Insyallah...ada masa nnti kita join yek...:)

PetakBunga berkata... [Reply]

wat mencabar sikit Rai...

Myra Jay berkata... [Reply]

IsnyaaAllah jika berkesempatan ;D

Siti Sharini berkata... [Reply]

apakah hadiah ittew? mungkin takoyaki?hhihi..nak joinlah..

Irfa berkata... [Reply]

igt dah start

Unknown berkata... [Reply]

cepat2 buat ... dengan blog yang baru diwujudkan baru lah boleh join GA...

Dr K berkata... [Reply]

bagi hadiah " Set Lego Lord of The Ring"

hahahahaha

imm berkata... [Reply]

nak hadiah takoyaki set buleh x?hahaha..selamat buat GA kak rai..

Syamimi Saad berkata... [Reply]

mesti menarik GA tu kan.. :)

norhasnizakhalid berkata... [Reply]

buatlah, nanti mama join.. hihi

SalbiahM berkata... [Reply]

klik old town for you :)

Mimie berkata... [Reply]

in shaaAllah akan join

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com