Rabu

Seronokk..bukan syok sendiri

Assalamualaikum

Tipulah kalau ada pompuan kat luar sana yang tak nak nampak menawan. Jangan kata pompuan. Yang jantan jantan yang ada naluri kepompuanan pun nak nampak cantik. Biarlah bulu dada kena cukur tiap hari. Yek.. Geli pulak aku.. Hahaha..

Anyway.. Aku baru perasan sebenarnya. Agak agak setahun lebih dah aku stick kepada skin care product yang ini. Last year dalam bulan June gitu aku beli satu set Artistry Pure White yang mini. Ala ala trial set gitu la. Satu set tu ada cleanser, toner, moisturizer dengan night cream, RM35. Masa tu aku da pakai set yang lain dah pun. Bila pakai set yang ini, nampak ok sangat sangat.

Happy gila aku. Terus aku return set yang aku da pakai mula mula tu. Return bukan sebab tak best, tapi sebab ada yang lagi best :P Yang bestnya set artistry ni boleh je da pakai nak pulang balik. Tapi jangan la pakai sampai separuh nak pulang pulak. Kuang ajo namanya tu. Hehehe.

Bila dah nak habis mini set tu, member aku kata ada kedai yang jual lagi. Harganya cuma RM20 untuk the whole set. Waiii. Branch kat area sini semua sold out. Harem sungguh aaa. Diorang ni laju je. Sampai ke Taiping nu ha baru dapat. Kebetulan ada member aku duk kat Kulim. Dia selalu pegi Taiping. Belikan beberapa set terus.

So far mini set ni aku baru pakai set ketiga. Biasa lah. Ada pasang surut pakainya. Aku tambah beli scrub je. Lepas pakai scrub tu black head yang degil degil tu pun da makin hilang.

Lately je aku sangat istiqamah pakai. Lepas set kedua tu. Pagi tadi shujin tegur. Eh licin nya kulit. Parut jerawat da makin kurang. Hohoho..

Adakah aku bermimpi.. Kat ofis pun ada ex team mate aku kata. Your skin improve very much la. Nampak glow nya. Ececece..

Walau pun mungkin ada yang kata lamanya nak nampak effect. Bagi aku yang penting continuous effect dan selamat (sebab buat dari tumbuhan organic). Each day aku dapat rasa kulit makin ok. Time to time blackhead hilang, tekstur kulit makin halus dan licin. Dan jerawat pun da kurang sangat..

Untuk just RM20 for one set (tahan 2-3 bulan). Aku rasa sangat worth it. Cuma bila mini set ni da habis nak beli yang bukan mini tu sakit jugak lah untuk one time investment. Aiyarkk..

Tak sempat lak nak ambik gambarnya pagi tadi.

Last week aku pegi kedai, test refinishing lotion pulak. Masa tu da petang. Dengan muka berminyak. Sampai kena kutuk ngan shujin. Shujin memang sangat jujur. Kalau dia rasa tak ok dia kata tak ok. Takde tapis tapis nak ambik hati isteri ke apa.. Ishk..Kalau dia kata ok tu maksudnya memang ok sangat la tu. Aku pun cuba lah sikit tester. Lepas cuba tu wallaa.. Shujin kata eh awak pakai apa ni. Tak habis habis tangan aku duk rasa pipi sendiri. Macam tak caya. Sampai rasa macam taknak basuh muka. Hahaha.

So. Reward bulan ni ialah lotion ituu.. Tak sabar!

Bagi yang berminat dengan product artistry boleh whatsapp terus ke nombor 0126894617

Daa

19 comments:

+ e.z + berkata... [Reply]

nanti rai share gambor yer?
eB nk try gaks... eB pn nk lawo :)

NenetPenne (NP) berkata... [Reply]

gambar?? mana?? mana?? ewahhh

kalau u letak muka u sebelum dan selepas lagi bagus...

tapi kan setengah tu kan, tunjuk gambar sebelum buruk gila tapi selepas, cantik gila tapi yang tak cantiknya muka selepas tu selepas dimekapkan...mana aci mcm tu

patutnya selepas pengunaan pun biarlah tanpa make up baru betul...

betul tak apa yang i cakap?

la ni orang sibuk pakai tabita tapi i tak berapa nak pegi sebab menda tu menggelupas... i have bad experience pasal product yang peeling skin nih...

beat berkata... [Reply]

cantik hati

BERT berkata... [Reply]

x slp produk amway ke kak rai.. share lgbr sblum slps hehe.. mst rmai yg tergoda.. hehe

pstt.. sy ada mention nm akk lam entry trbru sy hehe

Irfa berkata... [Reply]

hah..letak la gambar sebelum dan selepas

aku kalau tgk iklan psl produk slim badan mesti akan komen 'masa gemuk pakai baju besar,dah kurus pakai baju seketat2 alam.nak tunjuk bukti badan dah kurus'

Anamarza berkata... [Reply]

Rai jadi ahli produk amway ke? nanti tunjuk la gambar sebelum dan selepas lagi ramai yg teruja nak pakai, baca testimoni ni pun rasanya ramai yg berminat nak tahu HIhi

Unknown berkata... [Reply]

wah makin berseri seri la ni yer...:)

maszull berkata... [Reply]

assalamualaikum rai...boleh la share gambarnya nanti yer...:)

yatie chomeyl berkata... [Reply]

sila share produk apakah yg best dan murah itu hehe

Ann Ishak berkata... [Reply]

saya suka sangat pasal product kulit muka ni, rai sharelah info ;p

mama_ka0ri berkata... [Reply]

erk..lama tak mengomen di blog ko..dah lain skit rupanya..makcik ni pon dah cakap melayu dah..haha..
lotion tu kalau pakai sekali mmg terus nampak kesan..kulit terus rasa licin..mmg best!!

Yaya Azura berkata... [Reply]

nak tengk wajah rai...
upload cepat.haha

sisdee berkata... [Reply]

artistry mmg le rai oiii dah dikenali dari sejak i kecik lagi hehehe tapi nk menten tu sakit sikit (for me le) hahahah

dulu my friend ada pakai dan dia pki till now sbb puas ati :)

aizamia3 berkata... [Reply]

ok.. jgn lupa tepek gambar hokey.. ;)
takpun datang umah bawak contoh boleh makan bihun sup lagi.. kihkihkih.. tapi sila pastikan call dulu.. ;)

Tanpa Nama berkata... [Reply]

wat ler N3 B4 and after ye Rai nnti!

Unknown berkata... [Reply]

eB,
nanti saya ambik gambonya ye..

net,
sebenarnya sebelum dulu ada ambik.. tapi tak tau letak mana..nanti kalau jumpa saya letak ye.

betul..selalu tengok muka utk testimoni tu diorang buh gambar camtu..geram je..

bert,
aah. okeh dear..nanti akak belek.. sebenarnya nampak da semalam. tapi internet problem..huhu

irfa,
hahaha..dah namanya testimoni kennnss..kalau tunjuk macam takde beza kan orang takmo beli..hihikk

Unknown berkata... [Reply]

ana,
aah..da jadi ahli da..hehehe..

PM,
ado la sikit seri..hahaha..

mama maszull,
w'salam. err..gamba..nanti cari.. hehe

yatie,
murah tu mini set je..set yg biasa tu tak murah sangat pun T_T artistry.

Unknown berkata... [Reply]

kak ann,
insya allah..nanti saya share.

mama kaori,
hahaha..tu la lama gila..jumaat ni kot nak merembat refinishing lotion tu..hohoho..serius teruja.. :P

yaya azura,
err..malu la kita..hahaha..

kak dee,
aah..tapi tahan lama..nak beli kena kumpul duit awal2 la.. haha..

kak aiza,
eh eh..boleh sangattt tu.. lagi2 kalau ada bihun sup kan..hahaha..

KA,
nanti cari gambo lama tu..

sal ya berkata... [Reply]

produk amway ke? the whole set yg bukan mini set berapa rai? hehehe...

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com