Selasa

One satisfied customer

Last week aku beli trial pack set pencerah muka. Saje la aku nak try kot boleh putih berseri seri hilang parut bagai kan. Hehehe.. Satu set tu lengkap dengan cleanser, toner, mosturizer dengan night cream. Harga RM35. Kira murah la kan. Katanya boleh cukup untuk dua bulan. Aku pun agak WOW!! sebab sizenya cukup mini. Cleanser tu cuma 30g. Biar betul kan.. Tapi kata penjual tu pakai sikit je da buih banyak.

Malam esoknya aku pun berkobar-kobar mencuba. Bangun pagi esok aku pun tengok muka kat cermin. Budget sekali pakai je dah nampak beza kan. Hahaha..Yang best gila bekas jerawat kat hidung aku makin pudar. Goshujin sama pun tegur. Siap kata ingat orang lain tidur sebelah dia. Ampeh gilaaa..

Mak mertua aku pun berkobar mencuba sebab dia kata nampak betul perubahannya. Memang aku beli extra. So dia ambik satu set untuk kulit kering. Esok paginya senyum je mak mertua aku menunjukkan kesan jeragat yang makin kurang. Mula-mula dia kata nak beli spot corrector nak ilangkan jeragat degil tu. Sekarang tak jadi pulak dah sebab da excited nak pakai set tu.

So kiranya berbaloi-baloi la aku pegi pulang set pencuci muka aku tu tukar dengan set yang ini. Cuma set pencerahan yang besar tu tak pakai lagi sebab aku nak abiskan trial set dulu. Hara-harap raya nanti hilanglah tompok degil yang bersarang atas pipi dan hidung aku ni. Yang untungnya laki aku. Takde la aku bising nak pegi spa buat facial (penah pegi sekali je pun..hehehe)

10 comments:

isabelle berkata... [Reply]

wow..menarik ni.
i nak gak try la. apa nama product tu?

Unknown berkata... [Reply]

belle da cerah pun nak ke.. hehe..trial set tu kat kedai takde jual..aritu ada product expo.. masa tu je dia jual..

Nini Hartini berkata... [Reply]

wahh bestnya. tp tini skrg selesa dgn krim sengkuang tu. mmg best pakai. tp tinggal sati tu je lah. risau gak kalau habis. xtau nk beli kt mana.

Unknown berkata... [Reply]

tini,
nanti jumpa beli banyak2 terus. buat stok..saya pun da nyesal beli sikit je aritu..lepas ni takde dah yg set kecik2 ni..besar2 susah bawak jalan2..hehe..

yantz-yeem berkata... [Reply]

xde ke gmbo produk tu???leh cuba pasnie...hehehehe

jom ke blog saya nak mintak tolong sikitttt jek...tq!!!

Unknown berkata... [Reply]

ala yantz..tak ambik lagi.. nanti saya ambik saya tepek okeh..

Nini Hartini berkata... [Reply]

mslh nya krim tu abg ngah tini yg bagi. huhu.. mmg x tau lah nk cari kt mana.

Unknown berkata... [Reply]

mintak la lagi ngan abang tini.. hahaha..

Irfa berkata... [Reply]

produk apa tu?share la..kita pun nak cerah gak.hehe

Unknown berkata... [Reply]

irfa,
insya allah nanti saya petik gambar product tu..hehe.

wahh..jauh duk korek entry eh.. hehe..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com