Isnin

Misteri

Assalamualaikum

Aku cuti peristiwa hari ni. Tak masuk opis biasa takde la aku nak hapdet. Duk bertapa kat rumah je.

Petang sikit tadi tetiba rasa cam peristiwa lama berulang kembali. Kes air ketuban membocor. Cabaran sungguh pregnant kali ni rasanya.

Tapi bukan tu yang misteri. Aku nak bagitau. Maaf sebab aku datanh lambat ramai blogger yang aku tak sempat jumpa. Tak berjodohan sungguh la.

Maka, rupa pemilik Ourkizuna ni masih agak misteri la kot naa. Hahaha. Rata rata jumpa aku sure terkezut da. Sembang cam besar je orangnya. Tapi sebenarnya saiz budak sekolah je. Kudut lagi kot.

Insya allah esok aku update gambar yang aku ambik kat sana. Insya allah aku selit sekali gambar kami sekeluarga sebagai ganti tak berjodohan semalan.

Insya allah ada umur kita jumpa lagi masa gathering blogger akan datang.

Full update esok naa..

Daa

14 comments:

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Hahaha... Rai sama sekali tidak menjadi misteri bagi kakcik walapun kakcik tak tahu nama penuh Rai... :)

Otak Berita berkata... [Reply]

bahasa apa sih??? aku tak ngerti????

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata... [Reply]

Salam rai...tingin gak nk negok gambar perjumpaan blogger tu..selit2 la gambar rai sekali ya :)

Ujie Othman berkata... [Reply]

Sblm jumpa Rai dulu, saya dah dpt agak rai ni kecik orgnya. Sbb suara masa kat phone tu mmg halus je.

*org kecik ni untung..nampak muda sntiasa!

missina berkata... [Reply]

ermm tak kenal gi rai camne ni,,hehe,,misteriii

Ati Masrif berkata... [Reply]

pregnant ke..

tak nampak pun...yelah kan comei jek
orangnya :)

sal ya berkata... [Reply]

sila upload ye...

BERT berkata... [Reply]

update2!! nak tengok gambar.. hehe nak pegi tak dapat pulak hehe

MAY berkata... [Reply]

tgk da kat blog mun..hihi..mmg kocik orgnye

Unknown berkata... [Reply]

sila tepek gmbr byk2 kak..nk tgk gak..

Munn Jaafar berkata... [Reply]

misteri gk utk sy, masa akak smpai n husband sy ingat husband akak yg blogger..ralit plak borak ngan uncle gedek masa tu..lg la btul2 tak sangka kat rai rupanya yg sampai...aduh ralat jgk la rasa...

Unknown berkata... [Reply]

Dah lama nak tanya empunya diri bagaimana wajahnya.. tp takut nak tanya kut2 shima sorang je yg tak pernah tgok Rai nih hihihihi...

Unknown berkata... [Reply]

Dah lama nak tanya empunya diri bagaimana wajahnya.. tp takut nak tanya kut2 shima sorang je yg tak pernah tgok Rai nih hihihihi...

emarieys berkata... [Reply]

rugi rasanya tak join event itu

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com