Isnin

Hobi baru

Hobi baru aku adalah mengumpulkan quote yang menarik.

12 comments:

Irfa berkata... [Reply]

bagus hobi baru ko ni
kdg2 benda ni buat kita bermotivasi dalam hidup..aku pun suka..sesekali baca bila hari down sedunia

yatie chomeyl berkata... [Reply]

ini pun hobi I jugak ;)

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Hobi yang baik elok diteruskan. :)

sisdee berkata... [Reply]

betul2..dulu saya pun suka kumpul quote camni hehehehehe hinggalah pc saya rosak semua hilang :(

Dr K berkata... [Reply]

quotable quotes memang boleh jadi sumber inspirasi/motivation yang terbaik

lieynanilaz berkata... [Reply]

saya pun tengah kumpul quote sebegini...ada juga yg saya tampal kat meja untuk jadi motivasi..

mummY daniSha berkata... [Reply]

hehheee...aku pun sukerr jugak =p

faraherda.razalan berkata... [Reply]

Cool! Actually, sgt berguna utk motivasi diri sendiri.

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Lama kakak ada hobby ini Rai. Anak-anak dah mengikut pulak sekarang nie... siap dia buka file masuk dalam pendrive lagi

Unknown berkata... [Reply]

bagus tu Rai,
tahniah.. teruskan

Mulan berkata... [Reply]

me like oso...

yang funny2 pon best kan..

Prettywrite berkata... [Reply]

yeay!suka jugak quotess nih!yana pun 2,3 hari dok korek quote jer..hihih..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com