Rabu

Tahniah kepada pemenang GA Puding Cream Caramel Ourkizuna

Assalamualaikum

Err..aku tak pandai nak buat sepraiss. Setelah beberapa kali membelek dan menilai. Akhirnya aku telah memilih empat orang ini untuk menjadi pemilik kepada Puding Cream Caramel yang kononnya sedap tu. Hehehe..

So aku mintak maaf kalau ada yang tak puas ati dengan keputusan ni. Atau yang tak puas ati dengan apa-apa saja yang aku buat sebagai penganjur di sepanjang GA ni berlangsung.

Empat orang itu adalah..........




Jeng jeng jeng...



azatiesayang
cik ina do do cheng
joelleslie
mama wonders



Kepada pemenang sila email aku nama penuh, alamat dan nombor telefon untuk proses penghantaran hadiah. Email aku kesoma.rai@gmail.com. Kalau email tak sampai by hari Jumaat ni aku pilih pemenang lain okeh. Kali ni aku pos hadiah guna perkhidmatan pos express. Aku harap tak ada masalah hadiah tak sampai macam GA sebelum ni.

Kepada yang tak menang, insya allah masa depan aku buat GA lagi. Jangan putus asa, jangan boikot GA aku yek. Huhu..

Nota kaki : Pihak pengurusan kat sini makin melampau nampaknya.. Hari ni Rabu dan aku tak boleh nak bukak blogspot. Kurang ajar betul. Stress je tak boleh reply komen dan BW. Nak baca cerita kawan-kawan pun tak boleh. Hishh..

Daa

6 comments:

Mama Syabil and Rania berkata... [Reply]

waa.... tak sangke boleh menang...

Terima kasih ye tuan rumah...

Em, hadiah GA yang pertama-tama kali ini ditujukan untuk mak saya, makcik2 saya, suami terchenta, erm, anak2 tersayang Syabil dan Rania....


err... tuan rumah bagi ke kita nak buat speech diva ni?

oh, lihatlah dunia.....
hihihi....

lieynanilaz berkata... [Reply]

tahniah kepada pemenang....:)..takde rezeki ku nak rasa karamel tuh!!

Joel Leslie berkata... [Reply]

hehehee. terpilih juga :)

TERIMA KASIH VERY VERY MUCH! :D

x sabar nak rembat puding caramel tu :p kehkehkeh!

*sy dh hntr details. kalau dh trima, inform okay? :)

terima kasih lg!

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

terima kasihhhh sayang.kalau rajin buat GA lagi ye.tak sabar nak makan puding caramel. nanti akak kasi

HuNNy berkata... [Reply]

tak der rezeki sob sob....

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata... [Reply]

salam.Alhamdllh,dapat gak merasa puding cream nie...Xsabar nk mencubanya!kpd penganjur,terima kasih.Dah htr detail...terima tak?

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com