Isnin

Sambungan kisah CSR takde telo

Assalamualaikum

Aku boring dan tetiba aku teringat aku tak update lagi rentetan kisah email bengang aku pada sebuah syarikat kewangan terkemuka kat Malaysia ni.

Aku tunggu jugak reply dari diorang walau pun tak berapa nak harap diorang boleh bagi jawapan munasabah dalam masa dua hari macam yang aku tulis tu. Second day aku check email, ada pulak email dari diorang tu.


On the same day, ada sorang budak perempuan suara halus, lembut dan takut-takut call aku dengan nada paling sopan yang pernah aku dengar. Nasib baik aku ni pompuan. Kalau tak aku memang tangkap cintan dah ngan budak tu. Aku sure budak tu budak baru kena buli call customer bermasalah macam aku. Sebab tu suara takut-takut. Hehehe.. Memandai je aku kan.. :P

Aku takde buat garang pun dengan dia. Aku ni bukan jenis hot temper punya orang (sekarang..dulu ade la sikit) So bila diorang buat action yang proper send out email & call macam tu sejuk la ati aku ni. Takde la aku nak marah mengkhinzir buta kan. Itu cerita Rabu lepas. Aku ingat nak tengok agak-agak cukup seminggu ke baru nak follow up pulak. Tengok la pada mood aku. Hehehe

Nota kaki : Ke diorang terbaca blog aku ni, sebab tu yang diorang kalut email lepas tu call pulak. Kalau baca bagus la... Nasib baik aku tak reveal je nama company tu. Hahahaha.. Baik korang approve je permohonan aku tu. Hahahaha.. (Gelak jahat la konon nak blackmail orang)

Daa

5 comments:

Unknown berkata... [Reply]

email sekarang ni scam..bro hari2 dapat email dah ada dekat seribu email dan malas nak padam huhh..:)

berminat..buat entri sendiri je..janji search google dan keyword Bro ahmad..boleh korang semua ni belajar SEO.HMMM

kelayakan keyword teratas..blog bro tak termasuk la hmm

Unknown berkata... [Reply]

@Bro ahmad, yang ni bukan scam..cuma service diorg tu teruk..

nanti saya cuba..saya tak pandai sangat SEO ni..

aliza berkata... [Reply]

tu la kuasa abad milenium.. dulu mata pena lebih tajam dr mata pedang, la ni,,, mata keybod lebih tajam drpd mata pedang kan kan kan

aliza berkata... [Reply]

tu la kuasa abad milenium.. dulu mata pena lebih tajam dr mata pedang, la ni,,, mata keybod lebih tajam drpd mata pedang kan kan kan

Kancil 8349 berkata... [Reply]

mungkin kot...hahaha...sabarlah

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com