Ahad

Pemenang GA OurkizunaStore telah dikenalpasti

Selamat Hari Pekerja kepada semua pekerja di Malaysia. Juga kepada surirumah yang tak henti-henti bekerja memastikan rumah sentiasa kemas dan bersih. Tamatlah sudah GA OurkizunaStore yang bermula pada 1hb April 2011. Saya dengan ini ingin mengumumkan pemenangnya.

Jeng jeng jeng...

Sorry saya tak pandai gimik..hehehe..

Pemenang 3 hadiah utama yang berupa Animal Children Cloth Book adalah....

Sila hantarkan alamat lengkap dan nombor telefon ke ourkizunastore@gmail.com secepat mungkin. Penghantaran hadiah pemenang akan dilakukan sebelum 10hb May 2011. 

Pemenang 2 hadiah saguhati yang berupa Voucher 20% untuk belian dia OurkizunaStore
(1) Salma
(2) Chara

Kepada semua peserta yang menyertai GA kali ini saya ucapkan ribuan terima kasih. Diharap tak serik menyertai GA OurkizunaStore lain kali. Insya allah dilain masa saya buat lagi. Kalau ada rezeki. :D

3 comments:

Cute MuM berkata... [Reply]

alhamdulillah..
cute mum menang...
dah email details..
TQ

Nini Hartini berkata... [Reply]

tahniah pd yg menang :)

Unknown berkata... [Reply]

dapat dah cutemum..nanti da pos saya inform ya. tahniah kepada yang bertuah. kepada yang kurang bertuah saya harap tak serik cuba lain kali.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com