Ahad

Senarai Peserta GA - STICKY POST

Please scroll down to read the latest entry. Thank you :D

Saya sungguh terkejut dan terharu atas kesudian ramai yang menyertai GA ourkizunastore kali ini. Saya akan senaraikan peserta GA yang menyertai kali ni. Kalau ada sesiapa yang tak tersenarai boleh tinggalkan komen. Terima kasih banyak-banyak.

Bagi peserta GA yang saya dah check saya akan letak tanda "OK" ditepi nama mereka. Bagi yang tak menepati syarat, saya akan letak sebab. Supaya mereka boleh betulkan. Kalau belum letak apa2 maksudnya belum check.

Bagi yang ada masalah cepat-cepat betulkan. Ni minggu terakhir. 30hb April saya akan mulakan cabutan. Kaedahnya tulis nombor pada kertas dan cabut. Nombor pada senarai di bawah akan mewakili peserta. Peserta yang berjaya perlu hantar alamat mereka secepat mungkin untuk urusan penghantaran. Lambat sangat saya cabut nama orang lain. :D

Senarai
(1) Nadiah - OK
(3) Nana - OK
(4) Asleenda - OK
(5) Aleesya Mummy - OK
(6) Izan Ishak - OK
(7) ZaiKulim - OK
(8) Farhana - OK
(9) MamaDarwish - OK
(10) Mama Adam - OK
(12) Cempaka Kuning - OK
(13) Izzatul Iman - OK
(14) Cute Mum - OK
(15) Una - OK
(17) Mama Zakuan - OK
(18) Su - OK
(19) Mama Rifqy - OK
(20) Nana Kimie - OK
(21) Story of My life - OK
(22) Tie Fazati  - OK
(23) Cik Anna  - OK
(24) Anim - OK
(25) Fieda - OK
(26) Ika pukpuk - OK
(27) Mama Zhafran - OK
(28) Ummu Ukasyah - OK
(29) Nureen - OK
(30) Ummi Haza - OK
(31) Ummi Hanna Luqman - OK
(32) Cik Dya - OK
(33) Shima Salleh - OK
(34) Chara - OK
(35) Nur - OK
(36) Aisya - OK
(37) Yatie Chomeyl - OK
(38) Ogy - OK
(39) Mrs Fiza - OK
(40) Azni - OK
(41) Taufidris - OK
(42) Efi - OK
(43) Amor - OK
(44) Salma - OK
(45) Jieda - OK
(46) Yaya Azura - OK
(47) MRizal - OK
(48) Lulu Caldina - OK
(49) Akak Nora - OK
(50) Cik Dah Ganu Kiter - OK
(51) Eb Ezrin - OK
(52) ctnurkhijah - OK
(53) ct - OK
(54) Zie - OK
(55) IbuAleesya OK
(56) Jaa - Takde logo sidebar
(57) Mrs Asida - OK
(58) Makbed - OK
(59) Umie Roza - OK
(60) Fazzlim - OK
(61) Ibu Ayra - OK
(62) My Shaizhar - OK
(63) Butique4u - OK
(64) Rosilah - OK
(65) Azatie - OK
(66) Mas - OK
(67) Syuhada - OK
(68) EB - OK
(69) Mama Syima - OK
(70) Nini Hartini - OK
(71) Mama Balqis - OK
(72) Nisa' Pasir Gudang - OK
(73) Nadiah Sidek - OK
(74) Ayu Selalu - OK
(75) Transformed Housewife - OK
(76) Kyra Mom - OK
(77) Fiqaliqa - OK
(78) Ada Dalina - OK
(79) Sarah - OK
(80) Nur Fatin - OK
(81) Queen Pink - OK
(82) Golden Rose - OK
(83) Nea Flerida - OK
(84) Dilaz - OK (sorry tak tinggalkan komen kat blog..ada masalah dgn komen box.huhu)
(85) Mama Zakwan - OK
(86) Cik Puan Hady - OK
(87) UmmiLiza - OK
(88) Eita - OK
(89) Huda - OK
(90) Qieranna - OK
(91) Acu Atiq - OK
(92) Aien - OK

Alhamdulillah dah melawat hampir semua blog yang join GA kali ni. Terima kasih atas kesudian semua menyertai GA ourkizunastore ni.

Join Says.MY today and get REWARDED. Its FREE!!
SAYS.MY Birthday GIveaway 9 days left. HURRY~
What BERRY are you? Lets find out

9 comments:

ummi hannaluqman berkata... [Reply]

assalamualaikum...saya join....tp nama xder lg...k terima kasih

Unknown berkata... [Reply]

waalaikumsalam ummi,
dah masukkan.sori ya lambat. tak berapa sihat 2-3 hari ni.

Nini Hartini berkata... [Reply]

lama lagi turn saya utk di check. huhu

Lulu Caldina berkata... [Reply]

macam mana lulu boleh cuai sampai tak tinggalkan link? adeh, maafkan lulu..


ID :Lulu Caldina

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/04/ga-ourkizunastore.html

(lulu send balik)

Unknown berkata... [Reply]

Nini,
hahaha..sori yek..saya cuba check secepat mungkin..

Lulu,
takpe lulu..thanks sudi join..nanti saya tambah link..

Izan Ishak berkata... [Reply]

izan dah perbetulkan link ye~

Unknown berkata... [Reply]

Thanks izan. Nanti saya tengok ya.

nadiah berkata... [Reply]

salam,saya ada...tq

dilazfamily berkata... [Reply]

ada peserta ke 84.tak pe.semoga adfa rezeki menang.AMIN

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com