Isnin

Pemandu kurang ajar!

Gamba lama-lama sebab aku malas nak upload
Tajuk hujung minggu..tapi entrynya tulis hari Isnin.Hehehe..Aku memang tak berapa nak rajin update entry weekend. Sibuk dengan aktiviti bersama anak-anak. Hari sabtu aku pergi ke Sunway Pyramid, konon nak jengah-jengah konsert Faizal Tahir dengan Adibah Noor. Tapi tak beli tiket awal-awal..So tak merasa tengok Adibah Noor nyanyi LIVE. Padan ngan muka aku.

Kitorg just pergi MAXIS utk discontinue dan register broadband special price utk special member. Cewah.. Lepas habis tu terus nak balik. Tiba-tiba kat parking lot aku dgn adik kena sondol dengan kereta yang mengundur. Berdebuk debak jantung aku masa tu. Nasib baik adik tak apa-apa. Aku pun tak apa-apa la of course.

Hari ahad pulak kami melepak kat Tasik sambil makan aiskrim. Mulanya ingat nak bagi roti kat ikan, rupanya ikan da kekenyangan sebab banyak sangat roti yg diorg baling. Da beberapa minggu aku tak berbisnes waktu hujung minggu. Jangan lah aku lemah semangat pulak.

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com