Jumaat

MAAF~~

Assalamualaikum kawan-kawan alam maya yang membaca dan meninggalkan komen pada entry saya. Saya sangat-sangat minta maaf sebab macam tak bertanggungjawab pulak orang tinggal komen saya tak reply.huhu..

yang pertama - saya tak dapat nak reply komen dari opis sebab opis block blogspot (tapi saya pelik sbb nak masuk dashboard utk update blog bole la pulak..)
yang kedua - saya masih menjelajah blog kawan-kawan yang biasa mengkomen, cuma tak dapat nak tinggalkan komen sbb saya baca through google reader (ada cara tak untuk komen tanpa masuk ke blog??)

kepada yang nak bertanya apa-apa berkaitan penyusuan susu ibu ke saja nak tanya khabar ke boleh terus email saya ke kesoma.rai@gmail.com.

Lepas2 ni saya akan cuba sedaya upaya untuk reply komen sebaik mungkin. Doakan semoga saya tidak dijangkiti penyakit lupa sebaik saja sampai di rumah..

Sekali lagi, saya nak ucapkan terima kasih kepada pembaca blog saya yang sudi menyinggah membaca kisah keluarga saya (hihi..perasan) dan meninggalkan komen..

UPDATE - Just realized that ghupenya saya boleh get through to blogspot from my PC in office. Cpat2 reply komen sebelum kantoi ngan IT...hahaha..

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com