Isnin

Kena dera

Sejak Aqil chan dah tumbuh gigi atas empat batang gigi bawah dua batang ni aku asyik jadik test subject dia je..Pantang jumpa ibu dia mesti nak gigit..sakit pulak tu. Rasa macam kena dera pun ada..haha..Sabar je la aku..Aii..anak..anak..Orang lain dia tak gigit pulak..pelik sungguh.

tapi aku syukur jugak..takde la aku susah ati kalau mak bapak datang kat aku mengadu si bujang aku tu gigit anak dia kan..hehe.insya allah setakat ni belum ada lagi..ye lah. kalau sampai mencederakan anak orang lain bahaya jugak. Walau pun sebenarnya cederakan mak sendiri pun tak patut..hehehe..

2 comments:

Unknown berkata... [Reply]

hahhaa..gigit2 manja tu...

Unknown berkata... [Reply]

ehehe..anak punye pasal Ila..redha je lah..lagi pun bukan dia paham bahasa lagi..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com