Rabu

Review on my AIO

Sebenarnya aku memang tak meletakkan harapan yang tinggi untuk AIO CD aku ni..Sebab

(1) jahitan makcik kedai jahit tu memang tak kemas
(2) CD tu nampak terlalu bulky
(3) Aku rasa bahagian peha CD tu akan menyebabkan kaki Aqil merah (mcm ketat sangat)

Ok..soon after aku basuh (dua kali basuh) CD tu..Aku pun cuba la pakaikan kat Aqil..Seperti mana yang aku sangkakan, CD tu memang teramat-amat bulky hingga menyebabkan Aqil nampak macam bee (lebah tu la..) dengan punggung yang amat gebu..Lepas tu bahagian kakinya memang menyebabkan kaki Aqil merah..So aku pakaikan half night je..(Aqil pun sempat kencing sekali je kot kat CD tu..)..sebab kesian sangat..Aku bukak CD tu dan pakai kan dispo je sebab aku takde back up CD..hehe..

Disebabkan oleh itu...aku decide nak jahit sendiri CD aku (tamau da mengharapkan makcik tukang jahit hampeh tu..jangan harap aku nak pi tempah baju raya kat kedai dia..!!) Tis time aku ingat nak buat fitted je untuk prevent dari masalah punggong bee..hehe..covernya nanti aku pk balik macam mana..

3 comments:

Unknown berkata... [Reply]

hehhe...aku pun nak buat CD ni tapi tak tahu nak cari kain kat mana...hehehe..dah siap dah print ukuran nya...

Unknown berkata... [Reply]

Ila,
Tu la..kat malaysia ni susah sikit nak cari kain..

Unknown berkata... [Reply]

salam Rai,
teruskan usaha hingga berjaya.. lepas ni bleh buka kedai Cd online hasil jahitan sendiri ... :)

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com