Selasa

Review for my Fitted diaper

Hihi..saya dah pun menggunakan fitted diaper buatan tangan saya. Dengan menggunakan cover pigeon saya mendapati bonbon Aqil chan masih kering selepas 4 jam. Ia mungkin turut dipengaruhi oleh cuaca panas di mana Aqil chan kurang pee sebab berpeluh. Getah pada kakinya juga sedang-sedang elok aja..tidak begitu ketat dan tidak begitu longgar. Yang menjadi masalahnya adalah disebabkan saya terpaksa menggunakan dua lapis (fitted+cover) ia kelihatan agak bulky berbanding menggunakan dispo. tetapi kurang bulky berbanding diaper pertama yang saya buat.

Kesimpulannya saya cukup puas hati dengan diaper ini. Mana nak cari PUL dengan harga murah ya..sebab saya kurang yakin dengan fleece cover tu..

4 comments:

Unknown berkata... [Reply]

kenapa yer kurang yakin dgn fleece cover tu...

Unknown berkata... [Reply]

Rai... tahniah sbb berjaya juga buat CD dgn tgn sendiri... caiyookkk!!

Unknown berkata... [Reply]

Ila,
sebenarnya tak pernah cuba pun lagi..saya guna pull up pants tu sebagai inner..hehe..saya tak yakin sebab tak berapa tebal kot..tapi nak kena cuba jugak la...

Kak yong,
hehe..sampai tak tido malam excited duk buat CD.. haha..kemaruk org panggil..

MummyAya berkata... [Reply]

Salams..

xde pic ker?teringin nak tengok.Sebab sy pon suka menjahit.Nak try buat utk my princess..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com