Sabtu

Fitted


Di sebelah kanan adalah AIO yang kurang menjadi...di sebelah kirinya tu fitted diaper yang baru siap..Semua jahitan tangan..hehe..

Fabricnya masih sama..Inner tu aku guna fleece..luar tu aku guna kain biasa je..aku guna kain cotton sebagai soaker..dari segi rupa dah kurang bulky..dan jahitan lebih kemas..ehem ehem.. puji diri sendiri..kiranya aku berpuas hati dengan rupa CD ni..tapi performancenyaaaa.. tunggguu...

tak cuba lagi..nanti da cuba aku bagi review lagi..hehe..buat sendiri review sendiri laa...

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com