Jumaat

Internet connection

Marahnya aku! Dek disebabkan virus yg tah pape..Aku tak dapat internet connection sepanjang masa kat opis..sebab company aku block semua website luar..dengan kata lain..aku jadik katak dalam cawannn!! dan aku tak tau bila aku boleh mengsurfing sesuka hati mak ayah aku.. dan bila aku bole melawat blog kengkawan alam cyber aku..apatah lagi mengupdate blog aku!!

Janganla permanently diorang pi block firewall tu plak...harus aku gi carik keja lain..haha.. sanggupppp...

banyak aku terlepas nak update kat blog..tapi tak sempat....

2 comments:

Unknown berkata... [Reply]

Salam..

sabor ajer lah.. gitu ler adat kojer dgn orang..
btw, ni update dari mana?

Unknown berkata... [Reply]

Kak yong..

ni update dari rumah..kat rumah ada internet.. tapi malas sikit nak update dari rumah sbb da sepanjang hari ngadap PC..takkan kat rumah pun nak ngadap jugak kan..sian aqil ngan ayah dia nanti..kih kih..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com