Rabu

Tips and tricks to get MC

Assalamualaikum

Salam maal hijrah semua.. Semoga tahun ni akan lebih baik dari tahun sebelumnya. Harap amalan baik aku lebih banyak. Aku dapat kurangkan perlakuan dan percakapan yang sesia.

Aku jarang sebenarnya MC. Sebab payah nak sakit. Biasanya aku sakit dibuat buat je. Bukan sakit mana pun. Sakit yang aku boleh handle. Tapi saje gatal nak MC. Benda da ada kan. Guna je la.

Hari ni dapat MC sebab sakit kepala. Low blood pressure. Aku makan lambat pagi tadi. Kebetulan sakit kepala memang on off sejak isnin. So practically takde la aku tipu kan. Ditambah lagi dengan kepregnancyan aku. Kira additional value la.

Paling tak tahan yang nak MC tu sebenarnya sebab stress. Semalam masa keluar rumah lupa nak tutup tingkap. Hujan pulak. Habis banjir rumah. Stress sampai ada drama ayaq mata pepagi. Sian shujin. Sayangkan bini sorang bertungkus lumus dia mengemas rumah.

Nak jadikan cite, mesin basuh pulak mogok. Nasib baik aku guna sabun sa8. Tak gaduh nak menyental sangat. Tapi senaman yang baik untuk ibu mengandung. Harap harap bersalin kali ni takde kena induce. Natural contraction. Aminn..

Takde la tips sangat kan. Aku boring je ni.. Aqil da tido. Damia main sorang dia.

Daa

3 comments:

sitiezahim berkata... [Reply]

hahahaa

Anamarza berkata... [Reply]

Pernah juga sesaje gatal nak MC tak tahan dgr jeritan panic bos. time tu masa preggy yg sulung

sal ya berkata... [Reply]

alahai...

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com