Rabu

Pengalaman menyakitkan hati dengan Macy bersambung lagi

Assalamualaikum

Aku nak sambung sikit je dari kisah-kisah yang lalu

Aritu sales assistant tu janji nak install awal bulan May. Dalam minggu ni lah tu. Bila aku contact dia kat whatsapp minggu lepas, tup tup jadi 20hb. Pulak. Aku dah malas nak sakit hati.

Aku cakap baik-baik walau pun takde mood gila nak cakap. Janji Khamis minggu lepas nak confirm, lepas tu senyap je. Aku call semalam baru nak bagitau minggu ni tak dapat. Dia lupa lah tu pasal langsir aku. Dasar sangat kan..

Aku try negotiate ngan dia. Lastnya dia kata minggu depan. Tak tau lagi hari apa. Aku yakin lastnya mesti 20hb jugak install tu.

Ini baru kes nak menyiapkan langsir. Belum kes langsir tu nanti jadi rupa macam mana. Diorang install jadi rupa macam mana. 

Sakitnya tu di sini T_T

Ada lah tu nanti benda apa apa yang diorang nak buat bagi aku tak puas hati. Saja je kan.. Mentang mentanglah company besar.

Sobs..

5 comments:

izawani berkata... [Reply]

Hmmm... betul kata orang... jangan derhaka kat somi sendiri... hahahaha...

Ok... sebenarnya akak selalu juga orang tawar voucer tah hapa hapa... tapi akak ni kedekut... jarang nak amik/beli. Kalau mereka bagi free, akak ambil.. tapi itu pun tak tentu nak proceed atau tidak. Masa buat credit card pun lepas tu banyak call masuk minta join club itu ini dapat melancung sana sini dengan free/diskaun... tapi bayar itu ini utk join... hmmm...

Ari tu pun hampir tertipu, dapat tawaran pi tidor hotel 2 hari 1 malam... lepas dapat feedback dari kawan yang lain, rupanya nanti mereka akan suruh kita dengar ceramah mereka untuk join entah apa apa yang kena bayar entah berapa ribu... dan last lastnya kita kena join kalau tak mau dengar ceramah panjang...

Memang teruk la manusia ni berniaga...

Atau kita yang mudah tertipu...

iryantyismail berkata... [Reply]

zaman sekarang nie..kena berhati2 banyak penipuan cara halus..tanpa disedari

eima berkata... [Reply]

byk sonegl betui macy ni kan .. sabo je la .. ingatkan dah tamat la kes ari tu ade lagi kan ..selagi tak selesai kan

eima berkata... [Reply]

byk sonegl betui macy ni kan .. sabo je la .. ingatkan dah tamat la kes ari tu ade lagi kan ..selagi tak selesai kan

Aziela berkata... [Reply]

Walhal....kita bayar tu kan. Aduhai...malaysia oh malaysia

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com