Khamis

Cerita seram - Spammer yang scam

Assalamualaikum

Semalam ada satu entry pasal hadiah Telekom kan..? Perasan tak?

NOTIS RASMI HADIAH TELEKOM MALAYSIA

Notis tu bukan ditulis oleh aku atau shujin.

Ok tak seram kan..?

Yang lebih seram adalah.. AKU TAK POST PUN ENTRY SEMALAM.

Hantu blogger dah buat kacau agaknya sebab lama sangat aku tak post entry..

Waaa.. Aku bukan gurau gurau.. Bak kata Pendekar Mustar, ini bukan cobaan.. Ini betul betul okay..

Aku baca komen komen dari kawan kawan semua.. Aku ingat shujin yang buat entry tu. Tapi bila check balik. Rai Ourkizuna yang buat entry tu weih~!!

Macam mana dia buat??

Mungkin ke sebab aku ada buat option untuk post entry melalui email. So si spammer ni hantar ke email tersebut?

Scary weh.. Aku takut entah apa lagi nanti dia post kat entry blog ni. 

Semoga Allah melindungi kita semua dari fitnah akhir zaman ni.. T_T

Daa

10 comments:

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

AllahhuAkbar!

Ini betul2 cerita seram ni...

lieyalatif berkata... [Reply]

ya Allah rai biar betul!! ke spammer ni ...tapi camne plak dieorg leh ekses ke blog kite kan.... ishhh mistik sungguh nieh...

jangan biarkan hidup anda diselubungi misterrrrriiiiiiiii....

Nizam.Ariff berkata... [Reply]

Patutlah blog aku pun selalu hang seminggu duani...

Dr K berkata... [Reply]

gila lah!

SalbiahM berkata... [Reply]

aiyok..inin seram.kena undo lah kot, post from email tu..

mila berkata... [Reply]

erk? sy siap dh komen da..btl ke? bahaya ni

Siti Sharini berkata... [Reply]

erk

Ann Ishak berkata... [Reply]

be carefull...takut tah apa2 pulak yang di post lepas ni

imm berkata... [Reply]

oiiii takutnya..boleh ye camtu

Unknown berkata... [Reply]

Alamak... akk..! Sya dah la bw memalam buta ni sebab tak boleh tido.. tetiba seram je rasa..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com