Selasa

Abang adik comel

Assalamualaikum

Dua beradik ni memang suka kalau aku halakan kamera kat diorang. Tapi dalam 5-6 keping gambar yang diambik tu cuma 1-2 keping boleh pakai. Asyik bergerakk je.. Mentang mentang henset aku kamera cap nokia cokia..


Dalam kereta sementara menunggu laksa siap aritu. Haha..

Si anak dara ni dah makin pandai melaram. Lagi la orang duk puji dia comel. Lagi menjadi jadi. Muka comel, tapi suka betul carik gaduh dengan abang dia. Sungguh pun gitu pemalu kemain kalau dengan orang lain. Tak tau la cemana gaya nak hantar pergi sekolah tahun depan ni.

Jangan pergi lepuk anak orang sudah la nak.. Aku tau garang tu ngikut perangai aku. Tapi aku taknak la dia ikut perangai aku yang huduh huduh. Ikut perangai comel comel takpe.. hahaha..

Daa


6 comments:

Unknown berkata... [Reply]

Hahaha...damia...rindu nk denga suara dia sebut "ibuuuuu"

lieyalatif berkata... [Reply]

tahun depan nak sekolah? heheeh bagus garang2 kompom kene lantik jadi ketua darjah ekekeekekek....budak lain takut nak buat bising nanti heheeheheh....

bagus anak2 rai...camera frenly...bab gambar gegar jgn ckp laa mmg selalu jek sbb budak2 ni posing tak reti dok diam heheheeheh

PetakBunga berkata... [Reply]

garang takut kena ngorat lah tu.. org comel memang selalu garang..

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Damia ni boleh tahan kakak tengok Rai. Biar garang sikit jadi tak kena buli kalau di sekolah kelak:)

hajar berkata... [Reply]

amboiii... kemain lagi diorg posing... seronok tgk kemesraan diorg...

cik imm berkata... [Reply]

garang2 nnt boleh jadi pengawas hihi..comel sungguh dua beradik..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com