Jumaat

Transport Delivery menghantar makanan ke pintu rumah anda

Assalamualaikum

Berita baik untuk korang yang mengalami simptom simptom di bawah ni~!!
(1) Perut lapar malas nak memasak
(2) Dah lah lapar, malas nak masak.. Nak keluar rumah pun malas!!
(3) Dah lah lapar, malas nak masak.. Nak keluar rumah pun malas!! Tapi tak nak makan makanan segera macam McD atau Pizza Hut. Atau mengidam nak makan ayam Bakar Wong Solo
(4) Atau... laki bini sangat sangat lapar.. Sorang nak makan Subway.. Sorang lagi nak makan Nasi Ayam.. Yang ada anak tu, anak pulak nak makan kepci. Pergh.. Demand ye anak beranak.. hehehe..

Nasi Ayam

Wong Solo

Nasi Beriyani
Haaa.. Jangan risau.. Jangan susah hati.. Zaman sekarang ni macam macam jenis perkhidmatan yang orang buat just untuk memudahkan insan insan seperti kamu kamu tu. Hehehe..

Transport Delivery Service


Pada awal penubuhannya, Transport Delivery Service ni dibuka di kawasan Johor. Di mana, pelanggan boleh telefon dan order makanan dari kedai kegemaran mereka. Uniknya, perkhidmatan ni bukan bekerja untuk mana mana syarikat makanan. Ianya adalah satu perkhidmatan membeli dan menghantar makanan ke rumah mahu pun pejabat.

Oleh kerana kejayaan dan sambutan menggalakkan di kawasan Johor, kini Transport Delivery Service mula meluaskan sayapnya ke kawasan Lembah Klang.

Antara coverage area bagi kawasan Lembah Klang adalah Shah Alam, Subang, Sunway, Puchong, Kelana Jaya, KLCC Area, Ampang dan banyak lagi. Kalau tak pasti. Boleh telefon nombor yang tertera dan tanya sama ada ada penghantaran bagi kawasan korang ke idok. Kalau malas nak call.. Nak twitter, nak FB pun boleh. Instagram pun ada habaq kat hang..

Twitter : @transporterDeli
Instagram : @transporterdelivery

Perlu diingat bahawa, masa delivery adalah lebih kurang 40minit. So, kalau nak order untuk makan tengah hari tu order la awal sikit. Jangan lambat sangat. Nanti kebuluran dulu. Menu boleh campur nak beli dari 2-3 kedai. Harga yang tertera pada fliers adalah harga termasuk charge penghantaran. Untuk keterangan lanjut, jangan malu jangan segan. Terus call atau message depa tu.

Transporter penghantar makanan
Diorang ada yang pakai kereta. So jangan risau kalau nak order banyak pun diorang boleh cater sebab ruang besar. Tapi kalau nak order banyak banyak sampai lebih dari 3-4 tempat tu, make sure order awal lebih sikit. 

Ni dah boleh order untuk makan tengah hari. Sila sila kan ya..

Daa

11 comments:

Irfa berkata... [Reply]

NASI KERABU BIRU, HUHU
TP AREA NILAI TAKDE
OK BAI

Unknown berkata... [Reply]

bagus nih..... memang selalu perasaan malas nak masak.... nnt nak try...

Fiza Rahman berkata... [Reply]

Wah...menarik ni. Thanks for the info rai.

Rizziela berkata... [Reply]

bestnya x payah risau nak cari parking kereta kan

Mimie berkata... [Reply]

Eh...arwa seremban xde ke...hehehe

Misz-ella berkata... [Reply]

Senang camni. kat negara lain seperti Indonesia, dorang dah lama amalkan .. Nasi Padang ada 'delivery'. Best, Kc suka.

SalbiahM berkata... [Reply]

erm...memang useful ni.sesuai untuk hari-hari tak berapa sihat tapi tekak mengidam macam-macam.

Mummydearie berkata... [Reply]

Wah, bagus ni! Sekarang ni pun memang dah malas nak keluar lunch waktu pejabat. Elok sangatlah tu kalau ada jual aneka nasi.

Unknown berkata... [Reply]

Masih wujud perkhimatan ni?

Unknown berkata... [Reply]

Masih wujud perkhimatan ni?

Unknown berkata... [Reply]

Masih wujud perkhimatan ni?

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com