Ahad

Doakan makwe saya

Assalamualaikum

Hari aku balik dari Jepun minggu lepas, aku baru dapat berita dari kakak aku pasal kesihatan makwe.

Makwe tu panggilan untuk nenek aku. Bukan gelpren sapa sapa tau.

So aku call bos untuk cuti walau pun kerja berlambak. Terus balik Johor.

Makwe masih macam tu. Terlantar. Makan kurang selera. Hanya bubur kosong. Taknak ke hospital. Bibir tak henti berzikir. Asyik minta maaf pada semua orang. Percakapannya semakin perlahan. Sayu hati aku bila teringatkan keadaannya.

Tapi aku terpaksa juga masuk ofis macam biasa Isnin. Sibuk dengan kerja rakyat marhaen. Siapkan segala laporan nak kena hantar sebelum deadline.

Rindu nak berblog. Nak blogwalking pun tak sempat. Maaf ya. Dan aku selfishly nak minta korang doakan agar kesihatan makwe bertambah baik. Doakan yang terbaik untuknya..

Nanti aku cuba make time untuk balas kunjungan semua. Maaf ya.

Daa

7 comments:

Nieda Ramly berkata... [Reply]

macam my nenek , tapi panggil Awe . gamaknya diringkaskan dr mak we

Mulan berkata... [Reply]

moga cepat sembuh makwe..

oohhhhh best nya jalan2 jepun... and thaaannnnxxx for the parcel..!!!

HeNRieTTa JoSe berkata... [Reply]

Hmm....igtkan en shujin yg uo entry...wsau pkak tkut akak xshat...ejekeke....
Miga makwe akka cepat smebuh...

Mar Mansor berkata... [Reply]

semoga makwe cepat sembuh

Aziela berkata... [Reply]

Insya Allah....semoga yang terbaik untuk makwe...

aizamia3 berkata... [Reply]

Moga Makwe Rai kuat dalam mengharungi ujian dariNYA.. moga cepat sembuh hendakNYA.

aizamia3 berkata... [Reply]

Moga Makwe Rai kuat dalam mengharungi ujian dariNYA.. moga cepat sembuh hendakNYA.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com