Selasa

Red velvet cheese meleleh

Assalamualaikum

Selain dari walnut brownies, aku jugak menjual red velvet cheese meleleh semalam. Sikit je sebenarnya. 8 ketul. Aku tak berapa nak confident nak buat banyak banyak. Maklumlah. Masa jualan cuma 2jam..


Seketul RM3 je

Risau kalau tak sedap sebenarnya..
Ada baki lagi bekas alumunium ni. Boleh ambik order kot ni. Hahaha..

Cheese melelehnya tu sukatannya aku main taram je. Ikut sedap kat tekak aku. Dan tak berapa manis. Bagi orang yang bergigi manis mungkin kurang sikit lah. Hehehe..

Hari ni telefon mak, ucap terima kasih sebab mendoakan aku jualan semalam habis. Walau pun short RM9. Syukur aku masih ada mak yang tak jemu mendoakan kejayaan. (Sebak masa menulis ni) Sebab aku sangat sangat yakin yang setiap apa yang aku berjaya lakukan hari ni. Setiap pencapaian aku adalah hasil doa mak. Terima kasih mak. Sobs.. Harap aku adalah anak yang menyenangkan hati mak. 
Jasa mak dari sejak mengandungkan aku memang takkan dapat aku balas, tapi sekurang kurangnya, aku harap aku tak jadi anak yang menyusahkan hati dia..

Daa

20 comments:

Irfa berkata... [Reply]

MCM MANA BOLEH SHORT ?
SALAH KIRA KE HAPA?
TAKPELAH..REZKI KOT LAIN
DOA IBU UTK ANAK2 SMPI KE AKHIR HAYAT IBU

Unknown berkata... [Reply]

sobs... rajin call mak saya jugak :)

Acik Erna berkata... [Reply]

9 ringgit banyak jugak tu rai..
tak pe..in syaa allah dilain masa..rezeki akan bertambah

lieyalatif berkata... [Reply]

ishh tingin plak lieya nak rase hah....kalo lalu2 putrajaya ni info2 la leh order gak heheheeh...

faraherda.razalan berkata... [Reply]

Red velvet tu klu fluffy n creamy rai...pehhhh!!!!! Sodap!

msredcheesecake berkata... [Reply]

Red velvet bubuh cheese? Camne la gak nya rasanya yea...

Ujie Othman berkata... [Reply]

Wah..bakat semakin berkembang.

Takpe..rm9 tu rege pengalaman utk langkah seterusnya.

Dell berkata... [Reply]

Wah . tengok pun dah tertelan2 air liuq, apa lagi merasanya ! ;)
follow kamu ya .
ceritabakalpengantin.blogspot.com
hope sudi follow and jenguk blog kite .
;)

Unknown berkata... [Reply]

sedapnyee. teringin pulak :)

asyifamustaffa berkata... [Reply]

Maju selangkah nih..klau bab2 keju ni...mmg sedap lah kan...mmg ada jer orng nak blinya..jualan apa ni Rai..? 2 jam je..? Ada entri yg sy ketngglan mungkin kot ni...

Teena Tna berkata... [Reply]

Saya tak pernah rasa lagi red velvet cheese nih. Nak buat pun tak tahu. Kalau cheese tart tu reti lah sikit2. Hee

Nieda Ramly berkata... [Reply]

toke pula....selamat maju jaya

Adriannasyaz berkata... [Reply]

Mesti best red velvet buat keju meleleh ni..sya mau ^_^

Unknown berkata... [Reply]

Tatau la irfa.. Bila aku kira short rm9 da.. Frust ggak sikit. Tapi aku anggap bukan rezeki aku

Unknown berkata... [Reply]

Insya allah kak.. Saya pun haram mcm tu..

Unknown berkata... [Reply]

Tu la kan lieya.. Jauh sgt putrajaya.. Hehehe..

Unknown berkata... [Reply]

Tu la. Yg ni kena improve banyakkk lagi rasanya..

Unknown berkata... [Reply]

Menarik jugak tau rasanya.. Kalau ada peluang, cuba lah

Unknown berkata... [Reply]

nak order brownies boleh ke weh?? hihi..

ko jual kat mane sampai boleh short rm 9??

Unknown berkata... [Reply]

betul2 meleleh tgk.. sapa nak jawab.. haa.. hihi...

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com