Rabu

Blur

Assalamualaikum

Dah lama tak menulis. Blur jadinya aku. Tatau nak tulis apa. Tak sempat nak menulis. Tak terkejar ngan bebudak bertiga ni.

Officially aku da habis pantang. Kalau ikut perkiraan aku ngan mak la semalam. Pantang aku tu bukan pantang sangat pemakanannya. Yang penting makanan berkhasiat. Mak kata ikan tongkol tak boleh makan. Tapi aritu aku termakan jugak. Hihi.

Ayah lagi strict bab pantang makan ni. Udang tak boleh makan. Takut gatal. Aku menghenyam pi tanya. Gatal kat mana? Since aku takde jahit tang tu kan. Ayah kata dalaman. Aku tak argue la. Taat. Takmo jadi anak durhaka. Huhu.

Hari ni habis da pantang. So boleh makan apa saja. Memang aku makan apa saja pun kan..

Tayang sket gambo kekanak tu.

Tido jee

Hitam dah Damia, lepas mandi kolam ngan sepupu dia aritu

Outing Aeon Bukit Tinggi

Gaya tu penting

Mak dia? Hehehe.. Cheq pemaluuu.. Wakaka..

Rindunya ngan kenalan blogger.. Rumah yang baru diduduki ni almost 80% siap dikemas. Ada beberapa benda yang kurang lagi. Kalau ada rezeki lebih, bila siap nanti nak jugak buat housewarming ke.. Tapi rumah kecil tiang seribu la. Ada ke yang sudi nak datang..?

Daa

14 comments:

Unknown berkata... [Reply]

bergaya sungguh kakak dgn abangnya..haha..

mana gambar omak nye?

Irfa berkata... [Reply]

baby :)
pipinya mcm di pam-pam

kalau jemput dan ada org sudi bawak
sampai la aku..

Tanpa Nama berkata... [Reply]

biar rumah kecil tiang seribu, daripada rumah besar tiang sebatang. kosong...

Acik Erna berkata... [Reply]

Maknya kocik je..anak kemain pipi dia..montel

Unknown berkata... [Reply]

Ko wajib datang.. Hahaha

Unknown berkata... [Reply]

Omaknya pemalu.. Hihi

Unknown berkata... [Reply]

Rumah zaman sekarang banyak takde tiang..

Munn Jaafar berkata... [Reply]

aik..akak da balik sini ke?

Munn Jaafar berkata... [Reply]

nak datang! kalau belum beranak lah..hehe

Anamarza berkata... [Reply]

Memang dalam gambar tu damia nampak gelap sikit, hihi

maszull berkata... [Reply]

assalamualaikum rai...dah besar si kecik tu yer...:)

PCL berkata... [Reply]

syoknya baby tido..alahai !

Tanpa Nama berkata... [Reply]

sekejap je rasanye ye rai.. moga terus jaga diri yer

LiYa HaNiF :: berkata... [Reply]

elehh iye ke omaknya pemalu nie... hikhikhik

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com