Jumaat

Keputusan Kaching$$ bulan December

Assalamualaikum

Mintak maaf sangat sebab lambat announce result program Kaching$$ untuk bulan December 2012.

Tiga referral yang tertinggi adalah...~~

Actually, pemenangnya sama cam bulan November 2012.

(1)Daddy Ziyyad -60
(2) Irfa Comel -52
(3)Bakal Mommy yang comel - Munna~! - 38

So seperti yang dijanjikan dalam Kaching&& November, mata referral diorang akan dicampurkan bagi kedua dua bulan ni.

Hasil tambahnya adalah seperti yang tertera
(1) Daddy Ziyyad - 60 + 78 = 138 = RM5.38
(2) Irfa - 52 + 65 = 117 = RM5.17
(3) Munna - 65 + 38 = 103 = RM5.03

Aku tau cam sikit gila kan.. Tapi buat pemenang yang bertiga ni meh la forwardkan no akaun maybank kamu kamu untuk aku tunaikan janji janji ku. Forward kepada kesoma.rai@gmail.com

Untuk sementara waktu, aku stop dulu program Kaching$$ ni memandangkan sambutan kurang hangat (aku tak pandai promote sebenarnya) dan sebab aku sibuk ngan hal hal nak berpindah + hal nak bersalin.

Insya allah lepas pantang nanti akan ku cuba untuk merajinkan diri lancarkan semula program Kaching$$ ni.

Salam Jumaat.

Daa

12 comments:

Dr K berkata... [Reply]

hahahahhaa..tima kasih..tima kasih...sepantas kilat saya fowardkan no acc bank rimau tu ya..:)

Tanpa Nama berkata... [Reply]

tahniahlah mereka bertiga tu ye

Unknown berkata... [Reply]

tahniah buat mereka yang menang. saya akan tunggu rai punya program Kaching$$ ni, nak ikut sama jugak. teringin nak menang macam pemenang2 tu.

Ujie Othman berkata... [Reply]

tahniah korang! ^__^

Qhaifa Nur berkata... [Reply]

tahniah...lepas ni sure lebih semangat lagi....

Aziela berkata... [Reply]

Err, akak pun x pandai juga..hehehehe

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

tahniah buat mereka semua:)

maszull berkata... [Reply]

assalamualaikum rai..tahniah2 buat mereka...:)

Munn Jaafar berkata... [Reply]

alhamdulillah :)
tp sy xde bank rimau la kak rai..

L berkata... [Reply]

tahniah pada yg menang.. =)

NM03 berkata... [Reply]

munna,

aku ada bank rimau... nak tumpang ker? hehehe

sal ya berkata... [Reply]

RM5 tu ttp duit.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com