Rabu

Pertanyaan yang tulus

Assalamualaikum

Ececece.. Tulus la sangat..

Aku just nak tanya..

(1) Apa pendapat korang pasal layout blog ni? Warna.. kurang ceria ke.. Header.. Zaman tok kadok da patut tukar ke..?
(2) Apa pendapat korang pasal blog ni secara keseluruhannya? Boring ke.. Entry panjang sangat payah nak baca ke.. Payah nak paham ke?
(3) Apa pendapat korang pasal aku..? comel ke..eh eh..

soalan no tiga tu aku gurau je. Tapi kalau ada yang nak jawab aku cuma terima jawapan "aku comel" kakakaka..

Nota kaki : Aku ada rasa macam nak buat sedikit program imbuhan pada follower tegar blog Ourkizuna ni.. Rasanya ada ke yang nak join.. Kalau tak ada yang join malu lah aku.. Hehehehe..

Daa

17 comments:

Aziela berkata... [Reply]

1.) Akak ok jer lay out blog nie. Simple, dan senang nak upload. Nak baca pun x pening kepala.

2.) Entry semua menarik. Cuma kalau ada bab yang berkaitan sains tu, susah sangat nak paham. Maklumlaaah...hihihihi

3.) Ok, comel. Walaupun x pernah jumpa..hahahahha

Owh, program apa tu? Eh, akak follower tegar ke? hihihi

IntaNBerliaN berkata... [Reply]

ntah... sy ni jenis xkisah... sbb masuk nak baca entry je pun.... hihii

tp kalau blog ni berwajah lagi cantik mcm ramai blogger yg duk suh org edit blog tu, mesti lagi ceria kot.. hihii

mummY daniSha berkata... [Reply]

ok,simple n nice...wajah comel aqil n damia buat belog ni comel.....eh..eh...ko surela comel zai =)

Mohamad Fathi berkata... [Reply]

Pendapat wa.. biar simple2.. ha.. loding pon laju... then user yg masuk blog pun x la serabut sangat... ^_^

Anamarza berkata... [Reply]

Semua tip top hihihi, kalau layout gempak tapi loading lambat tak best jugak Rai, biar camni simple dan cepat boleh baca entry (^_^)

BERT berkata... [Reply]

blog ni simple je.. tak serabut macam sesetengah blog lain yang sarat dengan gadget yg memberatkan blog.. musik pon tade baguss.. senang.. kalao akak nak best sket cer pakai font besar sket,.. hehe.. kalo tak salah ni font 10 atau 11 kot.. cer terai 12 ker.. saya cadang je kak rai.. kalo akak selesa yg ni teruskan.. nak ceria mungkin boleh tukar kale background yang baru.. ee bnyak songeh plak saya ni haha.. saya cadang je kak... yang penting kene ikut selera akak la ya..

Hanis MY berkata... [Reply]

kak rai simple is better gitu kan, sudah tentulah comel!

sitiezahim berkata... [Reply]

salam rai. ok je cepat je nak loading hehe...entri sumer 100 markah..ekeke

Unknown berkata... [Reply]

Rai..header tu hak peribadi chewah!

Layout blog agak suram maybe sebab kaler kelabu kot?

Rai tu comel jerrr...anak-anaknyer la tapi.

Unknown berkata... [Reply]

aku rasa ok je layout blog, tapi aku lagi suka kalau tulisan ko besarkan sikit sebab aku ni rabun. ahahha..

kalau wat makeover pun cun gak. sesekali tukar selera baru sedap sikit ko nak hapdet.


pasal entry,takde masalah. sangat mengihubrkan. teruskan. kalau panjang pun, aku baca gak.


utk soklan ketiga tu, aku jawab je la... YA ANDA MMG COMEL. hikhikhik~


Buat la program imbuhan tu. Memang nak join. BEst best....~

Unknown berkata... [Reply]

aku rasa ok je layout blog, tapi aku lagi suka kalau tulisan ko besarkan sikit sebab aku ni rabun. ahahha..

kalau wat makeover pun cun gak. sesekali tukar selera baru sedap sikit ko nak hapdet.


pasal entry,takde masalah. sangat mengihubrkan. teruskan. kalau panjang pun, aku baca gak.


utk soklan ketiga tu, aku jawab je la... YA ANDA MMG COMEL. hikhikhik~


Buat la program imbuhan tu. Memang nak join. BEst best....~

HeNRieTTa JoSe berkata... [Reply]

1) header rietta suka tgk dorg yg cumil cumil....tapi kku ada picta terkini dorg, lg best...kaler dh ok bg rietta coz sng baca....

2) blog ni...rietta suka jew dtg....xkisah apa yg ditaip....tetap nk baca....byk juga info yg rietta dpt....

Mulan berkata... [Reply]

tuan punya blog & perisian blog memang cun dah... background/layout nak tukar tu ikut hati je.. macam kita yg sokmo cepat boring ni, asal boring mesti tukar header.. hehehe..

missina berkata... [Reply]

nk jwb tulus gk ni..sy sakit mata baca tulisn putih yg background hitam...bila tenung lama2 pastu tgk tmpt len nmpk garisan biru je..hehee..maybe sbb silau tinggi kut...yg len2 tkde mslh...suka ja baca wlupun t'paksa tenung..hehe...klu entry pnjg sgt dan bnyk fakta memg baca tk habih..hehee..tp masing2 la kan...ikut je yg mana rai selesa...:)

sal ya berkata... [Reply]

semuanya ok2 je. tapi sesekali tukar tak ada masalah jugak.

Yaya Azura berkata... [Reply]

semua ok tak ada masalah,
tapi kalau nak tukar warna background pun ok jugak..

Unknown berkata... [Reply]

ok je, cuma bagkround gelap sikit, kalu cerah sikit pun ok. Tp suka Rai lah, kami yang baca pun rasa takde masalah. Entri selalunya berinformasi, banyak juga belajr perkara baru dr blog Rai ni.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com