Khamis

Lama

Assalamualaikum

Sekian lama aku mengabaikan blog ni. Nak kata aku sibuk, aku rasa semua orang sedia maklum kerja aku bukan jenis yang sibuk 24jam. Dulu pun aku sibuk, tapi still ada masa nak menulis. Cuma aku sebenarnya dari dulu lagi lebih minat nak membaca dari menulis. So aku banyak meluangkan masa membaca dari menulis. Tak kira apa bahan sekali pun. Aku memang suka nak baca. Bila dah start membaca mula la teralit. So aku pun jadi malas nak menulis. Sebab bila aku baca tulisan orang lain, aku mula lah terasa aku ni memang takde bakat nak menulis bagai. Hahaha..

Apa pun hari ni aku memecah tradisi semula, aku cuba merajinkan diri menulis semula kat blog. Mungkin dah tak seaktif dulu, tapi aku cuba sedaya upaya okeh. Apa pun, dikesempatan ini aku nak mengucapkan selamat hari wanita antarabangsa kepada semua wanita. Terutamanya pada wanita wanita yang dah bergelar ibu. Korang memang ohsem.

Take care.

Nota kaki : Kalau malas sangat, bila hari rajin tu aku buat entry banyak2 buat schedule entry..hahaha..tak feeling gila kan.. :P

Daa

19 comments:

yatie chomeyl berkata... [Reply]

x gila la sbb i mmg buat scheduled post utk seminggu every weekend hehehe

Irfa berkata... [Reply]

oh hari wanita ke hari ni
SELAMAT HARI WANITA juga utk ko ;)

mmg..ada ketika suka membaca blog orang dan blog sendiri terabai.tp tahu ni aku akan merajinkan diri..apdet w,pun cuma 1 ayat.hehe

mummY daniSha berkata... [Reply]

selamat hr wanita zai...dah ilang dah labah2 kat belog ko ni...hahahahahaaaa...hapdetla selalu...aku suke baca belog ko hahahaha

Anamarza berkata... [Reply]

selamat hari wanita.. try la upated jugak suka baca info yang dikongsi kat sini

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Membaca memang syok... lebih syok dari makan betul tak? Seba itu bila membaca sampai lupa makan.

Anyway welcome back... rindu juga sesekali coretlah sikit. Pasal buah hati tu mesti banyak cerita. Kakak suka kisah anak-anak. Comot pun comel juga kan...

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Selamat Hari Wanita buat Rai juga. :)

Dr K berkata... [Reply]

Saya lagi teruk..kadangkala nak membaca & menulis pun malas! hahaha

Prettywrite berkata... [Reply]

Selamat Hari Wanita K.Rai..:)
lama tak bersua ni..hehe..

lieynanilaz berkata... [Reply]

selamat kembali dan selamat hari wanita juga buat kamu...:)

Unknown berkata... [Reply]

MMG ADA MASA DAN KETIKA KEMALASAN NAK MENULIS DLM BLOG AKAN MELANDA..

Unknown berkata... [Reply]

@yatie chomeyl, hebat tu.. tak daya otak saya nak memikirkan 5-7 entry dalam sehari..haha..

Unknown berkata... [Reply]

@Irfa, go go irfa..aku follow ko..haha..

Unknown berkata... [Reply]

@mummY daniSha, mau tak hilang..kejap2 ada orang bambu suh hapdet..hahaha...

Unknown berkata... [Reply]

@Anamarza, insya allah..saya cuba sedaya upaya..

Unknown berkata... [Reply]

@kakcik,selamat hari wanita kakcik!

Unknown berkata... [Reply]

@Daddy Ziyyad, jangan mendengar dan melihat pun malas sudah la..kalut tu..hehehe..

Unknown berkata... [Reply]

@Prettywrite, tu la kan.. lama sungguh ni...

Unknown berkata... [Reply]

@lieynanilaz, macehhhh.. hehehe..

Unknown berkata... [Reply]

@Bui Junaidi, tu la.. nak menulis bercinta betulll..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com