Jumaat

Syaz HotFM Klate telefon aku oii...lihatlah dunia!! hahaha

Assalamualaikum

Terpaku aku dengar suara comel DJ Syaz. (Err actually aku panggil dia Wani tadik) Hahaha.. Serius aku eksaited sampai gigil suara. Aku harap takde orang gelakkan aku. Hahaha..

Thank Wani aka DJ Syaz HotFM klate sebab memeriahkan hari Jumaat aku yang dah seminggu kepam sebab tak sempat update blog. Aku gagahkan diri aku mengupdate blog sebagai tanda penghargaan aku pada DJ suara lemak merdu ni. Ahahahahaha.. Serius aku eksaited tadi.



All the best buat DJ Syaz. Aku sayanggg ko. Hahaha. Dan dan sayang. Sila faham perasaan aku yang first time nak masuk radio ni. Kahkahkah..

Jangan jeles okeh.

Dah nak sambung menyibuk. Harghhhh..

Daa

18 comments:

eB berkata... [Reply]

tumpang bangga. tahniah yer :)

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Kakcik dah dengar tadi - siap buat ucapan untuk suami, kan? :)

Wani dah telefon kakcik dua hari lepas. Kakcik sendiri terkejut dengar suara kakcik yang 'macam jantan'! ;-)

Unknown berkata... [Reply]

SALAM,
Kalau ada peluang, sampaikan salam LF dan isteri kpd DJ hebat seantero ini

Anamarza berkata... [Reply]

Wah sempat update blog ya :)

faraherda.razalan berkata... [Reply]

Ouh, ok...eheheheh!

Dr K berkata... [Reply]

akan datang dia buat panggilan hangit! haha

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Mesti teman blogger jadi sasaran wani... hebat dia sekarang kan. Kita tumpang gembira:)

Unknown berkata... [Reply]

@eB ezrin, thanks eb!

Unknown berkata... [Reply]

@kakcik, haha..aah kakchik.. cam jantan tak suara saya.. tak boleh nak dengar sbb kat office tak boleh streaming..hihi..

Unknown berkata... [Reply]

@luahfikiran ... mari kita, tergagap saya LF..insya allah ada peluang saya sampaikan..

Unknown berkata... [Reply]

@Anamarza, menyempatkan diri.. eksaited terlebih dos..haha.

Unknown berkata... [Reply]

@Pok Amai-Amai, :D

Unknown berkata... [Reply]

@Daddy Ziyyad, kalau kena yang hangit memang nangess.. hahah

Unknown berkata... [Reply]

@Kakzakie, betul kak.. hehe..

sisdee berkata... [Reply]

wah..!! bestnya..klu i sehari tu kenyang jek rasa hahahahaa

Munn Jaafar berkata... [Reply]

eh..kak wani call akak knp? ala jelez nih!

mummY daniSha berkata... [Reply]

alaaaaa....aku nak dgr jugak suare ko masuk radio...x de ulangan ke hehee

lieynanilaz berkata... [Reply]

wah!!...kelas ko rai...suara masuk radio..hehe.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com