Rabu

This is what i want to live for

Assalamualaikum

Entah kenapa aku ada kecenderungan untuk tulis tajuk entry dalam bahasa inggeris sejak akhir akhir ni. Sawan barangkali. Hehehe.. Ada beberapa keadaan di mana aku rasa disampaikan dalam bahasa inggeris lebih dramatik dan lebih taching. Sebenarnya aku tak pandai berbahasa inggeris pun.

Sumber : Google

This is what I want to live for
To help people around me help themselves live a better life

Macam buku yang pernah aku cakap "First Thing First" - To live, To love, To learn and To leave a legacy.

Over kan aku? Hahahaha.. 

Daa

5 comments:

Unknown berkata... [Reply]

memang ada ketikanya ayat dalam BI lebih touching dan menusuk dari BM, and vice-versa...:)

Unknown berkata... [Reply]

SALAM,
VERY CARING NAMPAKNYA. RESPECT U .

emarieys berkata... [Reply]

saua pun tak reti berbahsa inggeris nie..heheh..

Mulan berkata... [Reply]

betol... bahasa henggeris tu ringkas tapi bermakna..

tapi bahasa melayu kita indah sebab berbunga2..

Unknown berkata... [Reply]

tapi jgn sampai nak happy kan org lain diri sendiri lak tak happy...:)

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com