Rabu

Aku memang cool~ Anda bagaimana?

Assalamualaikum

 

Hari ni aku cuma sempat reply komen untuk satu entry je. Lepas tu sangkut balik. Nyampah aku. Terpaksa aku jadi macam Irfa, baca blog melalui google reader. Sungguh tak cool. Nak komen pun tak boleh. Baca je dengan hati meronta-ronta nak komen.

 

Tapi aku tetap ada cerita cool. Iaitu tentang gambar ini.

Seingat aku, masa sekolah rendah je aku duduk di front row atau pun center. Bring it on di situ. Kahkahkah.

Bila masuk sekolah menengah je, aku duk belakang sekali. Tak hairan lah kalau masa sekolah asrama dulu aku antara makhluk yang pertama sampai kat dewan makan. Siap kena berdiri atas meja. Memalukan sungguh. Sampai sekarang parents aku tak tau pasal kisah-kisah gelap aku.

Bila fikir balik sebab tu aku malas nak sambung study dah.

I'm too cool for school

Hahahaha...

 

Daa

5 comments:

Munn Jaafar berkata... [Reply]

too cool ka too old kak? hahaha...gurau2 ja.. =)

faraherda.razalan berkata... [Reply]

....sy cool tak bila ponteng sekolah menyelinap keluar dari lubang pagar? Hahahah! oopss? Sy dah kantoikan diri ke? Err...

Hana Faza-same person berkata... [Reply]

faza dok depan sb pendek..dok belakang selalu kena block pandangan ngan org2 tinggi..rasa nak cantas je kepala dia..hehehehe...

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

samalah kita, parents cik ina pun tak tahu sejarah gelap cik ina: )

Anamarza berkata... [Reply]

Cool ke saya? time sekolah dulu perlu jd budak baik sbb pegang title pengawas, time U mmg suka duk belakang sbb bleh nampak satu kelas kihkih

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com