Jumaat

Now i'm older and perhaps wiser - Happy becoming birthday to me~

Assalamualaikum

Aku memang tak buat entry masa hujung minggu. So aku buat entry wish birthday aku ni awal dua hari. Hahaha.. Aci lah kan. So this year aku masuk umur 28 tahun. Semoga dengan pertambahan umur ni aku semakin matang dalam membuat penilaian, keputusan dan apa juga tindakan. Dalam masa yang sama mengekalkan keremajaan kulit dan wajah. Hehehe..


Sempena birthday aku kali ni aku takde harap apa-apa hadiah dari shujin. Cuma aku harap sebelum birthday aku yang akan datang dia akan menghadiahkan 21% pada aku. Walau pun memang rajin nak cari gaduh je 24 jam dengan shujin. Percayalah. Tu gaduh-gaduh sayang. Hehehe.. Awak pun tahu kan saya tak boleh kalau takde awak.

Dari anak-anak aku cuma harapkan agar mereka membesar jadi anak-anak yang soleh dan solehah. Patuh perintah Allah, perintah ayah dan ibu selagi mana perintah kami tak bercanggah dengan suruhan Nya. Aku harap mereka akan bersabar sementara aku usahakan satu jaminan untuk masa depan mereka. Dengan adanya jaminan tu bukan bermaksud mereka boleh goyang kaki. Aku nak anak-anak belajar macam mana kesusahan ayah dan ibu membina empayar tersebut untuk anak-anak dan generasi seterusnya. Insya allah. Jangan lupa doakan kejayaan ayah dan ibu.

Untuk ayah dan ibu yang telah banyak berjasa membesarkan dan mendidik aku selama ini, aku sememangnya tak akan mampu membalas jasa-jasa mereka. Tanpa mereka siapa lah aku.

Harapan aku kepada diri sendiri, semoga aku akan lebih berani dan yakin dengan apa yang aku usahakan. Semoga segala usaha aku akan membuahkan hasil. Semoga aku tak menjadi manusia yang mudah berputus asa.

Buat rakan-rakan pembaca dan pengunjung setia blog yang tak seberapa ni, aku ucapkan terima kasih sebab sudi datang dan menceriakan hari-hari aku kat ofis yang bosan ni. Hehehe..

Happy becoming birthday untuk aku. 30th October 2011.

Selamat berhujung minggu.

Daa

31 comments:

yatie chomeyl berkata... [Reply]

happy becoming birthday to u. muda lagi u rupanya.. :)

Unknown berkata... [Reply]

@yatie chomeyl, hahah..u ingat kita umur berapa?

misya berkata... [Reply]

selamat menyambut hari lahir yang akan datang

Ibu Muda 30series berkata... [Reply]

happy becoming beday 'kak' Rai

tua 2 tahun dari aku

kih kih kihhh

Unknown berkata... [Reply]

@misya, thanks... :D

Unknown berkata... [Reply]

@Aku Ibu Muda, ceihhh..
berkira ah.. ada barang kak2 ni.. beza 2 tahun je laaa..hahahha.

Anamarza berkata... [Reply]

kalau makcik kat kampung ada dia cakap "Baru 28 tahun, muda lagi ni boleh beranak banyak kali lagi ni.." kihkihkih

Btw selamat mennyambut ulang tahun

Irfa berkata... [Reply]

aku pun nak wish in advamce jugak la.hepi bday Rai ..
28 tahun..muda laki ko yer..aku panggil adik Rai..nak?hehe

moga hidupmu diberkati Allah selalu

Irfa berkata... [Reply]

aku pun nak wish in advamce jugak la.hepi bday Rai ..
28 tahun..muda laki ko yer..aku panggil adik Rai..nak?hehe

moga hidupmu diberkati Allah selalu

Unknown berkata... [Reply]

@suzana samsudin, hahaha.. ngeriii...!! thankss..

Unknown berkata... [Reply]

@HappyIrfa, aku memang muda..28 tu nombor je tu.. hahaha.. adik ehhh..hehehe..

insya allah..makasih 'kak' irfa.. hahaha..

Unknown berkata... [Reply]

SALAM,
SELAMAT BAKAL MENYAMBUT ULANGTAHUN KELAHIRAN. ALL THE BEST TO U

Run Away berkata... [Reply]

happy b'day...berbahagia selalu eh....;d

syuxer berkata... [Reply]

owh dah 28 dah..:)..selamat hari lahir akak..jadi wife n mak yang super terbaik ye..

Unknown berkata... [Reply]

taknak mintak hadiah befday heheee..semoga ceria selalu

lieynanilaz berkata... [Reply]

lah baru 28...aku ingat ko ni dah 30 series...larikkkk..

Unknown berkata... [Reply]

hepi beday..muda gi ni..kena panggil aku kak ila ni..hahaha

faraherda.razalan berkata... [Reply]

Ouh, esok ye birthday? Selamat harijadi ye? Semoga dipanjang umur, dimurahkan rezeki dan berbahagia bersama keluarga hingga ke akhir hayat nanti.

Salam kenal!

=D

NER berkata... [Reply]

Selamat ulangtahun kelahiran kak dan salam kenal-kenal. Semoga Allah tunaikan semua doa2 akak dan berbahgia didunia dan akhirat :)

mummY daniSha berkata... [Reply]

zai!selamat hr tue hahaha....epi besday zai..may all ur wishes come true...semoga dipjgkan umur ,dimurahkan rezeki dan diberkati ALLAH selalu =)

Unknown berkata... [Reply]

@luahfikiran, terima kasih dato..

Unknown berkata... [Reply]

@Run Away, thanks. insya allah...

Unknown berkata... [Reply]

@Syuxer, hehe..a'ah.. 28 dah akak..huhuhu..insya allah..

Unknown berkata... [Reply]

@Bro ahmad, hahah..tahun ni takpe..ada kelonggaran..

Unknown berkata... [Reply]

@Ila, hahaha..kak ila ke.. ok lah..

Unknown berkata... [Reply]

@Fara terima kasih ya..insya allah..

salam kenal jugak..

Unknown berkata... [Reply]

@Ekmi Rabat, salam kenal.. insya allah.. terima kasih ya..

Unknown berkata... [Reply]

@lieynanilaz, hahaha.. kuang ajo lettewww..takpe.. ko ingat 30 maksudnya pemikiran aku matang dari usia aku..kan kan..hahaha..

Unknown berkata... [Reply]

@mummY daniSha, thanks mas.. insya allah..

Zul fattah berkata... [Reply]

happy bestday.. hehe..

Unknown berkata... [Reply]

@Zul Fattah, tenkiu~~ hehe..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com