Jumaat

Lega tapi susah ati..boley??

Assalamualaikum

Salam Jumaat. Esok Sabtu. Yey!!!

Dua benda...

Yang pertama... Aku da boleh BW semula.. Yeyyyy.. Tak tahu sampai bila. Semoga berterusan sampai bila-bila.. Hoho..

Yang kedua... Aku benci Pos Malaysia.. Diorang pulang balik Puding Caramel yang aku dah pos. Salah aku jugak. Aku tak perasan yang puding tu terover weight sudah.. Agak obese bungkusan tersebot. So, aku nak kena pegi pos office semula untuk selesaikan kes tersebut. Worse come to worst. Maybe next week baru aku boleh pos semula.

Minta ampun minta maaf pada pemenang.

Kenapa lah tiap kali aku buat GA je mesti ada masalah dengan pos. Harggghh..

Nota kaki : Aku update cecepat sebab nak BW. Padahal kerja aku melambak. Kahkahkah.. (tiru gelak cik ina..hehe)

Daa

15 comments:

fieda berkata... [Reply]

selamat ber bw...nanti singgah2 la tmpat saya ye..

Ibu Muda 30series berkata... [Reply]

Rai sayangg...kamu pakai pos ekspress kah? huhuuu

Unknown berkata... [Reply]

@fieda, insya allah :D

Unknown berkata... [Reply]

@Aku Ibu Muda, aah..konon nak senang sebab beli sampul je.. kenapa weh?

Ibu Muda 30series berkata... [Reply]

lhooo....Rai tak perasan agaknya wani post entry berkenaan pos ekspress...baru lagi ni, dalam minggu lepas kot.


ni link dia:

http://deejaywani.blogspot.com/2011/10/pos-laju-dan-pos-ekspress.html

Unknown berkata... [Reply]

@Aku Ibu Muda, ye ke...kan since last week kita tak boleh nak BW..sadis dowh..disini menyesal.. hahaha..

misya berkata... [Reply]

jom bbw

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: berkata... [Reply]

akak postkan puding karamel? sedapnyer.. yna nak jugak :(

Unknown berkata... [Reply]

@YNA mai la rumah akak..nanti akak buatkan..terus boleh makan.. hihih..

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Pertama kali ke sini. Kesian juga bila niat hati nak bagi kawan cepat dah jadi lambat...

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

rai dia argue, sebab benda tu serbu kot. rasanya, sebab kt sini selalu cik inahantar sample yag berpoder dorang banyak cikadak, ada yang tak lepas pun.

Unknown berkata... [Reply]

@Kakzakie, tu la..kesian kat org yg menunggu la..kita ni takpe lah jugak..

Unknown berkata... [Reply]

@Cik Ina Do Do Cheng, katanya terlebih berat..kalau nak pakai pos biasa takut tak sampai pulak..ni nak cuba guna poslaju pulak...

Nini Hartini berkata... [Reply]

ehh da blh bw ke? knp blh pulak??

rai, next time gune lah courier. lg senang kan?

Nini Hartini berkata... [Reply]

ehh da blh bw ke? knp blh pulak??

rai, next time gune lah courier. lg senang kan?

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com