Selasa

GA : Saya nak Cream Caramel Puding dari Ourkizuna - Dah Tamat

Assalamualaikum

Untuk makluman semua peserta GA, tarikh tutup dah ditetapkan pada 1hb October 2011. So officially dah tamat pada hari Sabtu aritu. Tapi sebab weekend aku super busy sebab ada attend seminar (bajet orang kisah kan) Hahaha.. So aku tak sempat nak buat entry full list peserta GA yang join.

First of all, thanks kepada semua yang sudi join. Secondly, sorry kepada yang aku belum abis promote blog mereka tu. Dan yang ketiganya, aku sepatutnya announce pemenang hari ni. Aku tak lupa. Tapi sebab semalam aku ada emergency. Hari ni aku kena catch up dengan dateline kerja. So aku cuba sedaya upaya untuk buat entry full list peserta by end of hari ni. Bila semua dah confirm dan tak ada yang tertinggal baru aku announce kan pemenang. Kalau boleh aku announce esok, sebab aku dah siap sedia beli sampul post express nak post hadiahnya.

Biar la secepat yang mungkin kan.. Mesti semua pun tertunggu tunggu nak tau.

So, doakanlah aku sempat nak prepare list of peserta sebelum petang ni. Hari khamis dan jumaat seperti biasa aku cuma boleh update melalui email sebab entah kenapa 2 hari tu macam wajib pulak tak boleh access dashboard. Marah betul aku!

Daa

3 comments:

Yaya Azura berkata... [Reply]

xpe..slow2..utamakn yg lebih penting dulu...hihi..

Munn Jaafar berkata... [Reply]

erk...xperasan plak GA ni...dush3

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

dah nak cari pemenang.kalau tak dapat pun tak pe, cik ina saja nak meriahkan GA ko. boleh ye.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com