Rabu

Aku tak boleh nak bukak blog, meh la add aku

Assalamualaikum

Since aku tak boleh nak berblogwalking, bermacam-macam kekdah aku cuba untuk menghilangkan boring sebab tak boleh nak bermultitasking kat opis. Stress wooo..

So aku found out yang aku boleh guna Google Talk kat sini. Hihihi. Pssstt.. Jangan bagitau bos aku tau..kehkehkeh..

Sapa-sapa yang seperjuangan dengan aku guna Google Talk boleh add aku kesoma.rai yek. Boleh sembang-sembang sementara aku tak kantoi lagi dengan bebudak IT ni. Hohoho..

Jom jom guna Google Talk!!!

Oh yek. Ada sapa yang tanya mana nak dapat puding cream caramel instant ni. Kat pasaraya ada jual yang jenama silver bird. Kotak kale biru. Harga RM10 gitu la lebih kurang. Yang ni kawan aku kata keras sikit. Kalau yang aku guna skang ni jenama Premium Gold. Kedainya ada kat Klang. Dekat dengan Jusco Bukit Tinggi. Sebungkus RM6.50 sekali dengan caramel ready made.

Buat Wani, aah. Jusco Bukit Tinggi. A'ah GTalk tu kat Gmail tu. Kalau nak install macam YM tu pun boleh. Meh la add aku.Hahaha.. Aku kebosanan..

Notakaki : Sadis dowh aku tak boleh nak reply komen ponggg...

Sekian.

Daa

3 comments:

Ibu Muda 30series berkata... [Reply]

Jusco bukit tinggi ye? hurmm...kena tggu weekend la baru leh menapak ke sana...

Gtalk tu yg kt email gmail kan?

Nadia berkata... [Reply]

wah...best tak google talk tu??

new entry :: Diam Tanpa Kata ツ

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: berkata... [Reply]

jauhnye jusco bukit tinggi :(

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com