Rabu

Our petite dragon yang demam

Gamba recycle lagi!! aku tak import gamba baru lagik

Aqil dan Damia tiba-tiba je panas malam tadi. Temperature 38.6 degree. Goshujin sama berjaga sampai pukul 4 pagi lap badan diorang sebab panas sangat. Aku? Aku membongkang. Serius aku ngantuk gila semalam. Nak angkat mata pun tak  larat. Sorry yek oppa! (tetiba korea hak hak..)

Dah lama tak bagi ubat kat anak-anak. Aqil kami hancurkan vitamin c org dewasa. Mula-mula aku masukkan dalam coklat. Dia kunyah terasa aku terus bagi air. Lepas tu husband nak bagi lagi dalam coklat dia taknak dah. So terpaksa buat kaedah yang sedikit kijam. Hancurkan dan paksa. Masa tu dia duk kunyah burger. Mula-mula dia taknak gak. Lepas tu dia kata "nak dash" (pedas, dia ingat pahit=pedas) Bangga aku ngan bujang kesayangan kami ni. Berani. Tapi da rasa sekali tu lepas tu tak mau dah la. Nangis-nangis takmau..Kesiann..Tapi kena paksa gak. Sebab nak bagi turun suhu.

Pagi ni Damia masih panas. Abang da reda sikit. Tapi abang yang nampak tak larat. Si adik duk buahss cam selalu. Haihss.. Anak perempuan ibu gakkk..

5 comments:

syuxer berkata... [Reply]

ala kesiannya..semoga cepat sembuh dua2 anak tuh..

bawa la pi klinik akak..takut melarat

Unknown berkata... [Reply]

tengok petang nanti..kalau panas tak reda nak bawak jugak pegi klinik..tapi ubat mmg ada dah standby kat rumah..cuma kalau boleh nak elakkan bagi ubat je..

Unknown berkata... [Reply]

eh thanks ya..hehehe..

Irfa berkata... [Reply]

anak2 saya sgt suka makan ubat..siap kena sorok lagi :-( kalau tidak..ada yg mabuk ubat

Unknown berkata... [Reply]

dulu ok je..sekarang sejak da jarang demam ni payah la sikit..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com