Isnin

Suke ati ko jek!

Aku dah dua bulan pakai satu set penjagaan kulit ni. Brand adalah *Rahsia* Hehehe.. Initially aku ambik set untuk normal to dry skin. Sebab kulit aku lebih kepada jenis kulit kering.

Aku pakai cleanser, toner dan juga mosturizer. Perubahan lepas pakai kulit aku jadi lebih smooth. Masalahnya baru-baru ni aku perasan kulit aku kat area T zone tu agak berminyak. Kemudian ada biji-biji halus kat dahi aku. So aku pun pergi la mengadu domba ngan kawan tu. Dia advise suruh pulang balik.

Haihss..Boleh ke? Aku da guna 2 bulan ni. Katanya kalau ikut polisi memang boleh. So aku pun pulang balik dan dapat tukar ngan set yang lain pula. Hahahaha... Besh besh..

Aku just bawak barang-barang tu bawak pergi ke kedainya semula. Isi borang..Walla..Lepas 2 hari boleh order barang lain pulak. Harap kali ni okay.

6 comments:

Cik Puan Bunga berkata... [Reply]

Eh?Boleh eh? beli barang brand apa? jangan ah rahsia2 huhuhuhu!

Unknown berkata... [Reply]

kan..ajaib kan..aku pakai beria ria da dalam 2 bulan ni..

ko nak tau kena belanja aku makan macaroon hancur..hahaha..

Unknown berkata... [Reply]

heheeh..sib baik dapat tukar balik kan...

Unknown berkata... [Reply]

hehe..tu la..rugi la kalau spend banyak2 lepas tu tak seswai..tak boleh tukar..

Cik Puan Bunga berkata... [Reply]

Hahahahaha kejam betul permintaan eh! nak macs hancur eh! hahahaha alaaa gtau la gtau laaaaa...

Unknown berkata... [Reply]

ko la kejam..macaroon hancur pon makan sorang2.. hahaha..

barang cap ayam jek..brand artistry..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com