Jumaat

Peformancing Ads - Affiliate system

Saya terjumpa website ini ketika saya sedang mengkaji cara-cara membuat duit dengan blog.. Apa salahnya cari duit pasif kan..hehehe..Memandangkan nak join pun free (yaa..saya suka percuma) saya pun cubalah..Mana lah tahu kalau kaedah ni membantu cita-cita saya untuk menjadi surirumah tangga..

Make Money With PerformancingAds

Sebenarnya saya pun belum habis study..tapi bayaran dibuat melalui paypal. Selain dari menjadi affiliate bagi perfomancing ads, kita juga boleh menjadi publisher yang mempromosikan produk orang lain..mcm adsense.Lepas tu sesiapa yang ada produk boleh juga join untuk promosikan produk sendiri..tapi yang jenis ni kena la bayar..

Targeted Blog Advertising With PerformancingAds

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com