Khamis

Idea for CD


Ketidakberjayaan AIO CD ku tidak mematahkan semangat aku untuk cuba-cuba meng CD kan si cabi Aqil chan. Bak kata Thomas Edison...dia bukan gagal sebanyak 1000x..tapi dia telah menemui 1000 cara untuk gagal..yaaa..positif..positif...ehehe..

Oleh itu, masa ke summit aku singgah di Babyland untuk membeli diaper cover cap pigeon.. Beli satu je dulu kata hubby..Bukan apa, dia takut isteri dia hangat-hangat taik ayam..So, alkisahnya.. Aku pun masukkan insert (napkin je) pada net diaper cover tu..Pakaikan seluar labu yang aku buat tu sebagai liner..heh~


Disebabkan aku ni terlalu curious, aku check bukak nappies tu every hour..haha..kesian anakku.. mangsa eksperimenku.. So far Ok la..cuma insert tu tak tampung banyak air kencing..Sebelum tido aku tukar insert..Menjelang pagi..bahagian belakang atas tu dah basah sikit..

So maybe kalau nak CD kan Aqil dengan kaedah ni kena pk insert yang sesuai..hmm..hmm...

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com